Den er kraftigt forbedret på alle punkter. |
Jamen jeg regnede jo med at man kunne vælge om man vil søge i al tekst eller kun i overskrift....Det gør at antallet af hits bliver meget bedre og færre ;o)
Den er kraftigt forbedret på alle punkter. |
Jamen jeg regnede jo med at man kunne vælge om man vil søge i al tekst eller kun i overskrift....Det gør at antallet af hits bliver meget bedre og færre ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Øhhh ok :-) |
Ok.....men det er nu rigtig meget brugt på andre fora. Det er jo tit at man kan huske noget fra en overskrift og så kan man nedbringe antallet af søgeresultater betragteligt. Der er jo efterhånden rigtig mange tråde her på Amino ;o) Anyway....hvis det er for svært/dyrt, så er der jo ikke så meget at gøre ved det.....
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hej Amino'crew ! Jeg tænkte på om det ikke ville give god mening at kunne indtaste et datointerval eller en minimumsdato på det første eller det sidste indlæg i de returnede tråde. Jeg vil nemlig rigtig gerne søge efter det mest relevante overfor mit søgeord, men jeg synes lige pludselig indlæggene mister deres relevans når de er over 3 år gamle hvis i forstår :-) Et scenarie kunne være hvis jeg gerne ville søge på grafikere der havde et eller andet tilbud (muligvis opstartstilbud), så er jeg rimelig sikker på at det er udløbet efter 1-2 år. Det er muligt det stadig er aktivt efter 2 måneder, men der ligger det bare på side 639 og er rimelig svært at finde. Just a thought :-) |
Hej Mathias |
Nej, det er ikke det jeg vil have :-) Jeg vil gerne have det mest relevante resultat indenfor en bestemt tidsperiode. Altså jeg vælger en dato når jeg søger som er den ældste dato der skal medtages i resultaterne. Altså du begrænser søgningen så den kun medtager nyere resultater, men stadig lister resultaterne efter relevans. Altså en måde hvorpå jeg kan frafiltrere alt indhold ældre end en bestemt dato. Det var bare en tanke, så må I jo vurdere om det er go-go eller no-go. Hav en god dag !! // Mathias |
Netop, hvsi jeg nu vil tage kontakt til andre som mig, kunne det være smart med en søgning, istedet for at man skal søge igennem uttalige tråde for at finde frem til personerne.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Super lækkert. Virker meget bedre - når I er helt færdige så er det klart noget jeg vil se nærmere på til mit eget Community Server baserede site. Men jeg mangler to småting: 1) Direkte link til personen, således at man kan klikke og se vedkomnes profil. 2) Tilsvarende et link til et forum hvor posten er postet. Personligt bruger jeg ofte søgning til at finde ud af hvor jeg skal poste et bestemt spørgsmål, hvor jeg søger på noget tilsvarende og hvis jeg ikke lige finder det, så kan man poste et nyt spørgsmål i det samme forum. Men tillykke med det, det ser godt ud. Meget meget bedre end Community Server's egen søgemaskine. |