Design af logo, TILBUD SØGES
Tilmeldt 11. Nov 09
Kasper V
Skrevet
31-05-2010 kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino
Jeg kunne godt tænke mig at få lavet et fedt og stilet logo til mit iværksætter projekt. Gerne billigt ;-)
Smid en pris på hvad du kan gøre for mig og lad os tage en snak om det.
Evt. skriv hvad du skal bruge af oplysninger for at du kan give en pris - er desværre lidt af en rookie hvad der angår webdesign osv.
Mvh.
Kasper Vedby
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Navn, slogang, idéer, farver? ;-)
Svar
Tilmeldt 11. Nov 09
Kasper V
Skrevet
31-05-2010 kl. 19:04
Svar
Hej Martin,
Det er til mit firmanavn og jeg er åbne for ideer. Rent farvemæssigt kunne det være fedt med en sort baggrund med evt. noget sølv eller hvid skrift. - dog må du/i gerne komme med forslag. Vil gerne have et meget stilrent logo.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Hej Kasper,
Det kan vi godt hjælpe dig med. Ring så tager vi en snak om sagen eller smid mig en mail med dine kontaktinformationer, så hører du fra mig. Kig evt også forbi vores hjemmeside , hvor der ligger lidt forskellige eksempler på logos, vi har designet. Så kan du få et lille indtryk af hvad, vi duer til: http://baron-company.dk/opgavelosninger-logodesign.html
Masser af venlige hilsner Søren Baron RomBARON & COMPANY reklamebureau Rådhuspladsen 77, 1550 København V Tlf: 70 23 55 56, baron-company.dk
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Hej Kasper,
Det kan vi godt hjælpe dig med, hvis du ikke har fundet en til at hjælpe dig endnu.
Vi tager en fast pris på 995,- excl. moms for design af logo - se nogle af vore referencer på www.reklamebureau-convert.dk/logo-design
Du er velkommen til at give fat i os på 7022 45 45 eller på info@reklamebureau-convert.dk, for en nærmere dialog omkring logoet .
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Prøv at læg opgaven ud på Amino Freelancer , så får du en masse bud på pris og udførsel.
:-) Dorthe
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-06-2010 kl. 10:24
Svar
Svar
Fra London
Tilmeldt 20. May 10
N. Van Sant
Skrevet
01-06-2010 kl. 15:25
Svar
Hej Kasper,
send mig lidt informationer omkring dit projekt, så skal jeg gerne se hvad vi kan finde frem til helt uforpligtende.
vansant@blabladesign.com
Svar
Tilmeldt 23. Oct 14
frisch98
Skrevet
01-11-2014 kl. 19:06
Svar
Hej Kasper
Jeg kender et firma, som uden tvivl kan lave et super fedt og stilet logo til dit iværksætter-projekt.
De er super kosteffektive og leverer 100% - Kontakt mig på tlf. 28747633, hvis du er interesseret. På forhånd tak!
Mvh.
Jacob Frisch
Svar