Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videreudvikling af side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er ved at starte en ny side op. Den er meget snart færdig, men jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke har fået et klart svar på endnu.

Hvis jeg om 4 måneder vil have designet og programmeret en ny "ting" til siden, er det så muligt for en anden designer og programmør at gøre det? Det kan vel ikke passe man er tvunget til at bruge den samme hver gang?

Eller hvordan hænger det sammen?

På forhånd tak.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:06
Hvis du har eller får sourcekoden er det intet problem at få en anden til at fortsætte - selvom det aldrig er sjovt at overtage en andens kode. Men det er i høj grad muligt :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:16
source koden? Altså jeg har alt data som ligger på ftpserveren. Dvs. hele siden. Så regner med jeg også har source koden :)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:29
Ja, hvis den er lavet i et scriptsprog som PHP eller ASP. Men er den lavet i .NET har du ikke nødvendigvis sourcekoden.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:55
Hej Lasse

Du skal være specielt opmærksom på hvilke rettigheder du har til kildekoden, selvom du har adgang til kildekode betyder det ikke at du har lov til at rette i den.
De fleste konsulenter leverer typisk en ikke-eksklusiv brugsret, så kunden ikke umiddelbart har ret til at ændre værket.
Hvis ikke der iforvejen præcist er aftalt hvad du har købt rettigheder til, er jeg ikke sikker på hvad din retsstilling så er, men her kan andre måske hjælpe ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:03
Men jeg vil stadig holde fast i Uffes holdning. Det lyder umiddelbart som om der er mulighed for at koble en anden programmør/designer på opgaven, men du skal nok lige være sikker på hvad det er for en aftale du har indgået med bureauet.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)