Hej derude :)
Tilgiv mig, hvis indlægget er havnet i den forkerte kategori - det er første gang, jeg er på sitet. :) Jeg har gået ledig en måneds tid, og det trives jeg bestemt ikke med :/ Jeg er 28 år, uddannet kontorassist sidste år fra en stor midtjysk produktionsvirksomhed og har efterfølgende holdt barsel. Jeg er på udkig efter en virksomhed, som kunne gøre brug af min gratis arbejdskraft i 4 uger - et sted i det midtjyske (har ca lige langt til Silkeborg, Randers, Viborg og Århus). Jeg har god erfaring i sekretæropgaver, og ligeledes har jeg lavet en del præsentationer (PowerPoints) samt opbygning af intrabetsites. Jeg er flydende i engelsk skrift og tale. Jeg vil gerne tilegne mig mere erfaring - måske indenfor mit 'kendte' område administration, men det kunne også være noget, som lå lidt uden for feltet. Jeg håber, at høre fra nogle af jer - til de evt. interesserede kan jeg sende et fyldigt cv.
På forhånd tak :) |
Du må gerne sende dit CV til mig.
Vi står og skal etablerer en afdeling i Århus, og har masser af spændende opgaver hvor du kan bruge dit engelske (hele vores engelsk website er ikke færdig endnu)
Med venlig hilsen
Marc Nökel
mn@northernnetwork.dk