Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NOW what?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig til at svare helt konkret på, men hendes hjemmeside begyndte sandsynligvis at få de første indgående links da jeg var 11 år :-). Det tæller bestemt også, men er jo en paramter som er svær for dig at gøre noget ved.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:30
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:02

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:14

Hej Thomas,

At ligge (konstant) på side 1 er en dejlig ting, som kræver hård og vedvarende arbejde. Det har formodentlig også en vis økonomisk betydning for dig (mindre forbrug af adwords, flere henvendelser osv.)

Har du overvejet, om du skulle konvertere nogle af dine adwords-kroner til en SEO-mand? Hvilken forskel betyder side 1 kontra side 2 for dig økonomisk? Kan det bære en SEO-mand? Ved at hyre en dygtig SEO-mand, som kan stikke fingrene helt ned i din webside, får du hele pakken med alle de gode ting, som du kan gøre for dit site.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 01:46

Nu er det ikke for at spille smart, men som tekstforfatter må der vel andre gode grunde end SEO til at have meget tekst på sin side. Og modsat mange andre må det jo falde dig nemt at få fyret nogle sider med kvalitetsindhold af. Så det kan kun gå for langsomt med at få det design lavet om, hvis du vil satse på at hente dine kunder på nettet.

Du kan jo bruge Michael Aagaards tekstforfatter-blog som et eksempel - hans side har eksisteret i under et år, og han ligger lige under dig på søgningen tekstforfatter, imens han ligger nummer et på sit kerneområde online tekstforfatter.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:58

TT Tekstforfatter:

Men hvad tænker du på min on-site SEO? Her har jeg indkodet keywords og titletags.

Du har den samme titel på både din kontaktside og den der hedder priser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)