Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NOW what?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak - og ja, nu skal det være. Jeg må bare i gang.

Jeg skal i øvrigt snart være gæsteblogger på et nyt site med 170.000 besøgende (www.hyped.nu), så det ville nok være meget oplagt med et link tilbage til min side, hvis de er okay med dét.

Jeg har tidligere meldt mig til nogle linkkataloger her og der, men må være ærlig og sige, at jeg ikke engang har skrevet ned hvilke, det var, da jeg egentlig ikke lagde særlig meget vægt på det.

Men er der et sted, hvor jeg kan skrive min URL og se hvilke linkkataloger, jeg er tilmeldt?

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:33

Men er der et sted, hvor jeg kan skrive min URL og se hvilke linkkataloger, jeg er tilmeldt?

Google... Der kan du ihvertfald se hvem der linker til dig - det er vel også en mulighed Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:35

tilmeld alle igen, de acceptere ikke hvis du alerede er der :)

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:36

Lige en tilføjelse, Frank: Jeg tror nu heller ikke, at jeg helt opgiver adwords nogensinde.I længden tror jeg bestemt godt, at det kan betale sig med den investering.

Men det kan være, at jeg med en bedre organisk placering ville få mere at lave, så jeg i perioder kan spare på mine adwords-udgifter. :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Du kan evt. bruge google webmaster tools hvis du ikke allerede gør. Her kan du få listet alle indgående links til din side, og tilmed eksportere det til .xls eller hvad du nu foretrækker. Det kan også vise dig megen anden nyttig information om dit site.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:56

Hej Frederik

Tak for "brugsanvisning" . Det vil jeg se at få gjort. Også ved at være træt af hele tiden at lave link til min side. :-)

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:07

Du kan bruge dette værktøj til at holde styr på tilmeldingerne (når jeg ellers får taget mig sammen til at tilføje de sidste kataloger). Giv det en chance, det kan spare dig meget tid!

Lav en målsætning og overhold den. Du skal eksempelvis hver dag poste en relevant artikel på dit website, og desuden sørger for at den artikel får links fra to tre andre relevante websites. Gør det i et halvt år, og lad os høre hvordan det er gået. Det er surt arbejde, men det virker!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:38

Tak, Casper - det er et dejligt overskueligt værktøj, må jeg sige. Det vil jeg helt klart bruge.

Desværre er det med det nuværende design på mit website ikke rigtigt muligt at skrive længere tekster. Jeg var ikke klar over vigtigheden af meget tekst på ens website dengang, jeg fik det designet af min bror.

Men jeg har også lært meget i den senere tid. På et andet website jeg er i gang med, vil der være blog og masser af musikanmeldelser, så det bliver dejligt at have mere fri hænder med den side.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:58

Så håber jeg du har en stor pengepung til Adwords :-)! Spøg til side, det bliver stejlt op af bakke, hvis du ikke har mulighed for at tilføje mere indhold til dit website. En masse tekst giver dig også mulighed for at hente en masse longtail-søgninger, hvor der er søgt på 4,5 eller flere ord.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:07

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)