Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med importerede briller fra Kina:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner.

Jeg er så glad for at have fundet denne platform for entrepenører og iværksættere, og ser virkelig frem til at komme i gang med at bruge dette netværk og lære af alle jer derude.

Jeg vil importerer briller fra Kina og sælge til det Danske marked. På længere sigt Sverige og Norge.

Jeg vil sælge mine briller via nettet og er interesseret i at høre fra folk som har erfaring med web baseret forretning.

Her er en række spørgsmål og jeg kan garantere for at der nok kommer flere. På forhånd tak.

1. Hvor meget koster det at få lavet en hjemmeside?

2. Hvad er proceduren? (Køb af domæne? Betalingsordning/Paypal/Visa/ Dankort? Vedligeholdelse og opdateringer - Er det noget jeg selv kan stå for?

3. Hvad er de månedlige udgifter i forbindelse med drift af en forholdsvis simpel web shop (Jeg regner med ny kollektion 4 gange om året)?

4. Hvad er fordele og ulemper ved udviddet marked (Sverige og Norge)

5. Trends indenfor Web handel? (Vil folk gerne købe briller uden at prøve dem på?)

6. Ansigts scanning funktion? - Er det besværligt og hvad koster det?

7. Hvor finder jeg retningslinier angående Returret og Garanti? (Brillen bliver "cusomized" til vores kunde. Skal han/hun stadig kunne returnere brillen, hvis han/hun fortryder)?

På forhånd mange tak ! !

mvh. Anne

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

der er 14 dages frotrydelse ret når du handler på nettet om det så er kaffe eller nye bukser - benyttede mig selv fornyligt af dem med et mobil telfon abedement.

Prisen på en webshop er meget forskællig alt efter hvad den skal kunne og det er dig der har de bedste løsninger på det - men jeg vil gerne regne et pris ud men så skal vi bare have lidt flere spec. på.

Månedelige udgifter er forskælligt nogle frimaere vælger at skjule noget af prisen på selve sitet i hosting aftalen men ellers hosting + betalering til betaling modul. og så er der jo også lidt til domænet.

Folk vil køre alt på nettet hvis produktet er godt nok og de stoler på sitet.

du er meget velkommen til at ringe eller skrive hvis du gerne vil have et tilbud på en shop - selvfølgeligt helt uforpligtende du finder kontakt oplysningerne her www.goweb.dk

med venlig hilsen
Emil Frydendal 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:28

Emil :
der er 14 dages frotrydelse ret når du handler på nettet om det så er kaffe eller nye bukser - benyttede mig selv fornyligt af dem med et mobil telfon abedement.

Nu er det nok lidt offtopic, men man har ikke 14 dages fortrydelsesret på alt - herunder er bla levnedsmidler undtaget.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:35

Kaffe & Co:

Emil :

Nu er det nok lidt offtopic, men man har ikke 14 dages fortrydelsesret på alt - herunder er bla levnedsmidler undtaget.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Samt special fremstillet brillestel som trådstarter vil sælge ;)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

annemadeit:
1. Hvor meget koster det at få lavet en hjemmeside?

Vi tager 9.995,- for en køreklar webshop inkl. hosting og betalingsgateway (modtag bla dankort)

annemadeit:
2. Hvad er proceduren? (Køb af domæne? Betalingsordning/Paypal/Visa/ Dankort? Vedligeholdelse og opdateringer - Er det noget jeg selv kan stå for?

Typisk har vores kunder købt domænet i forvejen og vi laver så resten.

annemadeit:
3. Hvad er de månedlige udgifter i forbindelse med drift af en forholdsvis simpel web shop (Jeg regner med ny kollektion 4 gange om året)?

Efter første år koster hosting og betalingsgateway 2.000,- om året som betales direkte til vores hostingpartner MagentoHotel.dk (+ 1.000 til PBS hvis du gerne vil kunne modtage dankort)

annemadeit:
Hvad er fordele og ulemper ved udviddet marked (Sverige og Norge)

Kender du markedet for briller her? Det kan være at der er nogle kulturelle forskelle du ikke lige kender.

annemadeit:
5. Trends indenfor Web handel? (Vil folk gerne købe briller uden at prøve dem på?)

Enkelte brille shops er begyndt at gå i denne retning, men jeg har endnu ikke set en løsning der var let at bruge

annemadeit:
6. Ansigts scanning funktion? - Er det besværligt og hvad koster det?

Her skal du nok specificere lidt mere hvad du ønsker, men et kort svar er "ja". Det at lave en webshop er en kendt problemstilling, hvis du skal have lavet noget ansigtsskanning, er dette en specielt kodet udvidelse som hurtigt kan koste mange gange mere end resten af shoppen.

annemadeit:
7. Hvor finder jeg retningslinier angående Returret og Garanti? (Brillen bliver "cusomized" til vores kunde. Skal han/hun stadig kunne returnere brillen, hvis han/hun fortryder)?

Med "kunde tilpassede produkter" kan man normalt godt undgå returretten (men husk at gør godt opmærksom på dette).

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 00:14

Rasmus Lindgren:

annemadeit:

Enkelte brille shops er begyndt at gå i denne retning, men jeg har endnu ikke set en løsning der var let at bruge

Min datter har lige købt designer briller her: http://www.eyewearbrands.com.

Jeg synes umiddelbart, at de har lavet en fin webshop løsning.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:41

elund.dk:

Min datter har lige købt designer briller her: http://www.eyewearbrands.com.

Jeg synes umiddelbart, at de har lavet en fin webshop løsning.

Det jeg refererede til var løsninger hvor man kan prøve brillen "virtuelt online". Der er masser af brillebutikker Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)