Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et sted man skal indmelde sig for at blive indekseret i søgemaskinerne?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft et wordpress site oppe og køre i et par uger, et site jeg bruger som min "legeplads" da jeg håber på at starte på multimediedesigner uddannelsen næste år, men jeg kan ikke finde det på google, eller noget andet sted for den sags skyld? Deraf mit spørgsmål i overskriften, er der nogen rare aminoer der kan hjælpe? :)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:20

Søgermaskinerne kan ikke finde din hjemmeside ud af den blå luft. Smid et link til din side her i tråden, så bliver den hurtigt fundet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:21

Ja du skal selvfølgelig sørge for at google kan finde dit websted. Dette gøres ved at linke til det fra forskellige steder- du kan jo starte med at smide et link herinde. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 18:24

Tak for svarene! :)

Men vil det så sige at hvis man ikke linker til sin side selv så kan den ikke findes? Og hvis det passer er der vel ikke noget der hedder 100 % organiske besøgende? Hvis man har en side med en del indhold så vil man slet ikke få nogle besøgende med mindre man selv gør en SEO indsats?

På forhånd tak rare aminoer ;)

- John Bakken

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:29

Hej John

Din side kan blive fundet mange steder fra.

Hvis den skal findes på Google , eller andre søgemaskiner, så ja så skal du få lavet noget søgemaskineoptimering. Ligesom at hvis du vil køre på din cykel, skal du sætte pedaler på :-)

Du kan nu også få trafik andre steder fra. De såkaldte sociale medier, bliver mere og mere magtfulde, så hvis du kan skabe noget trafik og skabe noget handel den vej fra, så det er jo godt :-)

Men det skal der jo også optimeres imod.

Så alt i alt, fordi du fik lavet en hjemmeside, betød det ikke at kunderne væltede ind :-)

God fornøjelse, det nu ret sjovt når man lige er nået udover " Åh nej jeg fatter hat ", stadiet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 18:31

Siden hedder www.gratis-program.dk og kan findes her :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:32

JohnBakken:

Tak for svarene! :)

Men vil det så sige at hvis man ikke linker til sin side selv så kan den ikke findes? Og hvis det passer er der vel ikke noget der hedder 100 % organiske besøgende? Hvis man har en side med en del indhold så vil man slet ikke få nogle besøgende med mindre man selv gør en SEO indsats?

På forhånd tak rare aminoer ;)

- John Bakken

Det er da stadig organisk, selvom du linker til din hjemmeside fra andre sider. Og ja, jo større SEO indsats, des flere organiske besøgende.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:33

JohnBakken:
Og hvis det passer er der vel ikke noget der hedder 100 % organiske besøgende?

Jo, for du misforstår vist hvad det betyder :)

"Organisk" bruges som udtryk for de "almindelige" (ikke betalte) resultater i søgemaskinerne. Besøgende fra dette index er således "organiske besøg". Organisk optimering handler om, at øge sandsynligheden for, at du dukker op i de organiske resultater.

Hvis du betragter dit website som en øde ø, og det du har at byde på er så røvkedeligt at ikke EN ENESTE (ud af de mange milliarder websites der findes) gider at linke til dig, så ja, så får du i bedste fald en meget svag repræsentation i søgemaskinerne.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:33

hejsa.

Hvis du skal have din side indekseret, så skal du IKKE tilmelde den til google, du skal skabe "popularitet" omkring dit website.

Dette kan du gøre på nogle forskellige måder, for det første som de to andre siger, kan du lave et link til din side på Amino, så kommer den hurtigt på Google.

derefter skal du arbejde på at få din side på plads 1 på forskellige keywords.

kort sagt, du skal gå efter nogle relevante indgående links til din side, med en god anchortext

.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:35

JohnBakken:

Siden hedder www.gratis-program.dk og kan findes her :)

Hvis du arbejder på at komme på side 1 med søgeordet "her", så er det en fin ankertekst, men jeg ville linke sådan her: gratis programmer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)