Jeg er egentlig ikke den store fodboldfand, men jeg synes, at det er ret vildt, at nogen kan forudsige en kamps resultat. Min far sagde, at Danmark ville vinde over Senegal med stillingen 2-0, og det ghorde det k****-edeme.
Jeg er egentlig ikke den store fodboldfand, men jeg synes, at det er ret vildt, at nogen kan forudsige en kamps resultat. Min far sagde, at Danmark ville vinde over Senegal med stillingen 2-0, og det ghorde det k****-edeme.
Da de gode gæt desværre er taget er der kun dårlige tilbage... Så jeg gætter på at der udbryder borgerkrig i Danmark, og Jugoslavien genopstår, overtager Danmarks plads og vinder hele lortet :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Da mit rengøringsfirma kun laver rengøring i københavn og opland, indtil videre, og da jeg ønsker at alle skal kunne vinde noget, hvor de end befinder sig i Danmark, vil jeg gerne udlove 20 kilo slik fra Jespers sliknet, hvis Danmark vinder VM 2010.
Præmien går til den første som i denne her tråd, gør krav på gevinsten !
:-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.