|
Jeg så lige at han har tilbud på 50 kg slik. Så det er præmien fra nu af !
KOM så Danmark !!!!
|
.
Jeg så lige at han har tilbud på 50 kg slik. Så det er præmien fra nu af ! KOM så Danmark !!!! |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jimmi, kunne du ikke gøre så folk får lidt slik hver, istedet for 1 får alt? |
.
Det kan du have ret i :-) Men det er jo ligeså surt at det kun er top 3 der får noget, hvad så med nummer 4 og 5 ? Der vil altid være nogen der ikke når det. Så jeg vil hellere lade nummer nr 1 tage det hele. Den person kan så dele ud af slikket til venner og familie |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
eller 1kg til 50 personer, feks de 50 første der kommer med et gær på resultaterne :) |
.
Jeg snakker lige med Jesper om forskellen i pris på porto, hvis der ingen forskel er, så ja så bliver det 1 kg slik per person til de første 50 der melder sig her i tråden. Men kun hvis Danmark vinder vm i fodbold 2010. Jeg skal nok hive tråden frem igen skulle det ske. |
Hehehe DK vinder VM... Så skulle Olsen nok ik have udtaget pensionist holdet ;D |
Nu er du jo også tysker, så det skal du jo sige :-) Men hvem er så gammel på det danske landshold ? Jon Dahl er deroppe af, men hvem ellers ? Jeg giver dig ret i , at chancen er meget lille for at det danske landshold i fodbold , vinder vm i fodbold, men et pensionisthold har vi da ikke ? |
Er sku da dansker! Er udflytter ;D
Martin Jørgensen, Rommedahl, Daniel Jensen og Jesper Christiansen... Hvorfor er de på holdet? |
De sønner Morten O aldrig fik
Fordi de sparker røv :-) |