Hej Aminoer,
www.optag-opkald.dk
Jeg er i gang med at oprettet en meget simpel service der kan optage et udgående telefonopkald uanset hvilken telefon der ringes fra. Som et led i udviklingen vil jeg meget gerne have det testet og evalueret, inden det officielt lanceres. Derfor leder jeg efter nogle der vil prøve at optage deres telefonsamtale og særligt vigtigt: give feedback på systemet! - hvilket jeg håber at kunne finde herinde 
Sådan virker det
- Du opretter en konto på optag-opkald.dk
- Du indbetaler et mindre beløb (fx 5 kr).
- Lav et telefonopkald via servicen (koster 1 kr. per minuts tale).
- Når du lægger på, modtager du automatisk din samtale som lydfil (mp3) i din email indbakke.
Hvorfor koster det noget at teste?
Fordi betaling og afregningsprocessen er en stor del af servicen, der også skal testes. Opretter du dig, og indbetaler 5 kr som du tester for - så vil jeg meget gerne tilbagebetale dig de 5 kr - bare smid mig en PB eller mail efterfølgende.. og giv samtidig lidt feedback :)
Har du ikke Paypal, så opret dig og smid mig en PB med dit login, så giver jeg dig 5 kr at teste for.
Eftersom jeg pt. ikke ved ved hvor mange der vil teste det, vil jeg ikke love at refunderer nogle beløb højere end 5 kr. Du skal dog være mere end velkommen til indbetale og bruge mere - servicen er fuld funktionel.
Hvad vil jeg have feedback på?
Jeg ved godt designet er skidt.. men alt andet:
- Hvilke funktioner kunne du tænke dig i sådan et system?
- Noget der er for besværligt?
- Noget der ikke virker?
- Noget der mangler?
- Er kvaliteten af den optagede samtale ok? Betyder det noget?
- Ideer til udvidelser?
Som udgangspunkt er jeg allerede opmærksom på nogle ting der skal rettes til:
- Pinkoden er for lang - denne vil senere ikke være nødvendig da servicen kan registrere dig ud fra dit eget telefonnummer hvis du ikke ringer hemmeligt. Vil blive tilføjet.
- Alt er på engelsk - vil også blive ændret så det bliver dansk.
- Paypal betaling - vil blive PBS.
- Forvirrende menu - vil rettes til når det endeligt besluttes hvilke funktioner der skal være.
Er det lovligt?
Ja, det er lovligt at optage en samtale - endda også uden at oplyse modparten om det. Derfor vil jeg sætte stor pris på hvis denne debat ikke udvikler sig til noget omkring jura - fokus på testen, tak! 
Spørgsmål eller andet - så fyr løs.