Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optag din telefonsamtale - og få den leveret på din email (beta testere søges)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

www.optag-opkald.dk

Jeg er i gang med at oprettet en meget simpel service der kan optage et udgående telefonopkald uanset hvilken telefon der ringes fra. Som et led i udviklingen vil jeg meget gerne have det testet og evalueret, inden det officielt lanceres. Derfor leder jeg efter nogle der vil prøve at optage deres telefonsamtale og særligt vigtigt: give feedback på systemet! - hvilket jeg håber at kunne finde herinde Smile

Sådan virker det

• Du opretter en konto på optag-opkald.dk
  • Du indbetaler et mindre beløb (fx 5 kr).
  • Lav et telefonopkald via servicen (koster 1 kr. per minuts tale).
  • Når du lægger på, modtager du automatisk din samtale som lydfil (mp3) i din email indbakke.

Hvorfor koster det noget at teste?
Fordi betaling og afregningsprocessen er en stor del af servicen, der også skal testes. Opretter du dig, og indbetaler 5 kr som du tester for - så vil jeg meget gerne tilbagebetale dig de 5 kr - bare smid mig en PB eller mail efterfølgende.. og giv samtidig lidt feedback :)

Har du ikke Paypal, så opret dig og smid mig en PB med dit login, så giver jeg dig 5 kr at teste for.

Eftersom jeg pt. ikke ved ved hvor mange der vil teste det, vil jeg ikke love at refunderer nogle beløb højere end 5 kr. Du skal dog være mere end velkommen til indbetale og bruge mere - servicen er fuld funktionel.

Hvad vil jeg have feedback på?
Jeg ved godt designet er skidt.. men alt andet:

• Hvilke funktioner kunne du tænke dig i sådan et system?
  • Noget der er for besværligt?
  • Noget der ikke virker?
  • Noget der mangler?
  • Er kvaliteten af den optagede samtale ok? Betyder det noget?
  • Ideer til udvidelser?

Som udgangspunkt er jeg allerede opmærksom på nogle ting der skal rettes til:

• Pinkoden er for lang - denne vil senere ikke være nødvendig da servicen kan registrere dig ud fra dit eget telefonnummer hvis du ikke ringer hemmeligt. Vil blive tilføjet. 
  • Alt er på engelsk - vil også blive ændret så det bliver dansk.
  • Paypal betaling - vil blive PBS.
  • Forvirrende menu - vil rettes til når det endeligt besluttes hvilke funktioner der skal være.

Er det lovligt?
Ja, det er lovligt at optage en samtale - endda også uden at oplyse modparten om det. Derfor vil jeg sætte stor pris på hvis denne debat ikke udvikler sig til noget omkring jura - fokus på testen, tak! Smile

Spørgsmål eller andet - så fyr løs.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:53

Hej

Du må gerne optage men du må ikke áfspille den  for nogen,  og hvorfor ikke bare sætte din telefon til at optage?

Preben

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:16

Wickings:

Er det lovligt?
Ja, det er lovligt at optage en samtale - endda også uden at oplyse modparten om det. Derfor vil jeg sætte stor pris på hvis denne debat ikke udvikler sig til noget omkring jura - fokus på testen, tak! Smile

Spørgsmål eller andet - så fyr løs.

Web-siden.dk:

Hej

Du må gerne optage men du må ikke áfspille den  for nogen,  og hvorfor ikke bare sætte din telefon til at optage?

Preben

Du må afspille den for dig selv, samt for den du havde samtalen med - jeg kender da en masse situationer hvor det er brugbart. Havde jeg haft mere tid, ville jeg gerne have testet projektet. Anyways - held og lykke med det!

/ Emil Blücher

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 00:19

Hej Preben,

Som skrevet vil jeg gerne holde at det juridiske ude af denne debat, tak. Du skal dog være velkommen til at sende mig den paragraf der bekræfte din påstand i en privat besked.. 'nogen' er lidt flyvsk. Der kan dog være mange andre vinkler på at skulle optage en samtale, fx interviews, ordrebekræftelse mm. - hvorfor jeg netop ikke ønsker en diskussion på det juridske. Det er ikke fokus.

Hvad angår at sætte sin telefon til at optage, så er det jo ikke alle telefoner der kan det.. derfor :)
Dertil giver dette nogle flere muligheder, som fx at få samtalen leveret øjeblikkeligt på email. - men igen, lad os nu lige holde fokus på hvad denne tråd egentlig handler om: feedback på selve systemet.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Det skal lige nævnes at du i vtsse situationer gerne må afspille  det for politiet,

Preben

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 00:27

Jeg var nær selv kommet i fængsel for at have optaget en og min telefon ind på teknisk afdeling hos politiet hvor de pillede den optagede fil ud egentlig ville jeg bruge den til at bevise at ham jeg talte med truede  med at slå mig ihjel, han kom da også ind til politiet.

Så pas på med at optage telefonsamtaler

sidste herfra preben

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 09:36

Tak for dine konstruktive input Preben - oplysende, begrundet og lige efter trådens emne Smile

Som jeg skrev i det første indlæg, venligst hold al jura ude af tråden - det er ikke formålet. Der er mange andre grunde til at optage en samtale mellem to parter. Fx interviews, undersøgelser, ordrebekræftelser, mundtlige aftaler osv.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:29

Syntes det lyder som en super ide...Big Smile

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:04

Men det er bare vigtigt at man ikke bare må optage, du ligger selv op til ta man må det hele og at der ingen juridiske restriktioner er, og dette mener jeg er en misinformation derfor bør du nok rette din salgstale således ingen kommer i knibe.

Jeg forstår ikke at du kan holde jura udenfor når du selv ligger op til det.

Preben

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 15:22

Jura skal selvfølgelig ikke holdes uden for, men det er bare ikke fokus i denne tråd. Det var det jeg ville påpege.

Det jeg netop ikke ønskede i tråden, er det du gør.. diskuterer jura omkring det at optage opkald. Alt jeg beder det rare Amino folk efter, er at teste servicen. Optag et opkald med dig selv eller en telefonsvarer, anything. Smile

Du vil ikke teste det Preben?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)