Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optag din telefonsamtale - og få den leveret på din email (beta testere søges)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Men det er bare vigtigt at man ikke bare må optage, du ligger selv op til ta man må det hele og at der ingen juridiske restriktioner er, og dette mener jeg er en misinformation derfor bør du nok rette din salgstale således ingen kommer i knibe.

Jeg forstår ikke at du kan holde jura udenfor når du selv ligger op til det.

Preben

Hej Preben,

Fordi det er irellevant i forhold til pointen med denne tråd (at få det testet) - det kan vel ikke være så svært at forstå...

For dog lige at fastsætte hvad man må og ikke må for eventuelle fremtidige indlæg af samme karraktér som dine, så må man både som privatperson og virksomhed optage alle former for udgående og indgående samtaler, også selvom vedkommende i den anden ende ikke er klar over det. Man må bare ikke afspille den pågældende samtale til en person, som ikke selv er med i samtalen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det også den samme opfattelse jeg har, men afventer pt. svar fra datatilsynet og andre for at få det endeligt på plads. Jeg har ikke i sinde at markedsføre projektet på påstande, så inden det går i luften skal det selvfølgelig helt på plads med henvisning til gældende lovgivning osv.

Ind til da, lad os så lukke diskussionen omkring jura her. Yes

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)