Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er personligt ikke tilhænger af Trustpilot men vælger at smide et link her du kan kigge lidt på.

LINK

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:31

Hmm ja det ser ikke ud til det er noget jeg skal have rodet mig ud i

Tak for de hurtige svar Yes

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:24

Hold dig laaaangt væk fra det tilbud der, det lyder helt vanvittigt. Et domæne koster slet ikke så mange penge!

En god hjemmeside koster selvfølgelig penge at få lavet, så det kan bedre betale sig at få lavet noget ordentligt fra starten af :)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:47

Vi tager 10.000 for en hjemmeside med ´shop men så er den også lavet færdig efter dit ønske og shoppen kan du altid åbne og lukke efter behag,  systemet kan du selv betjene der medfølger 1 times telefonisk undervisning og samtidig er der fri hotline, der er mange muligheder med denne shop.

www.web-siden.dk

Preben

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:08

Du bør også stille dig selv et spørgsmål om hvilken type kunde du er, og hvilket produkt du ønsker, for at finde den rigtige løsning.

Først skal du bestemme om du er villig til at lave noget arbejde selv, eller om du vil købe dig til det hele. Hvis du ønsker at købe dig til en løsning, uden at skulle lave noget som helst selv, så søg lidt på google efter webdesignere eller opret din opgave på Amino freelancer.

Hvis du er villig til at lave noget selv, så skal du finde ud af om du kan bruge en simpel hjemmeside med et standard design? I så fald er den letteste løsning at bruge et hjemmesideprogram hos et af de danske webhoteller.

Vil du have en lidt mere professionel løsning, så kommer du hurtigt igang med den ved at bruge webhotellernes 1-klik installation af kendte systemer som Wordpress eller Joomla. Vil du have et unikt design, så laves disse i stor stil rundt omkring på nettet (såkaldte themes til både wordpress og joomla). Et unikt design skal du naturligvis betale for.

På min oversigt over Private hjemmesider finder du både de webhoteller der tilbyder hjemmesideprogram og 1-klik installation. Tag dig ikke af navnet med private hjemmesider. Webhotellerne kan naturligvis også bruges til erhverv.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:27

Lidt OFF! Mener at have hørt at Scadia Web er en underafd. af DanaWeb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:20

De er igang igen, blev lige ringet op af dem - men nåede da heldigvis lige at søge herinde imens sælgeren var i telefonen ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:12

Hold dig langt væk fra dem

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:26

Jeg kan kigge på det for dig. jeg tager 3000kr ex. moms med domæne og webhotel.Efterfølgende koster det kr 349,- om året

www.opti-web.dk

Henning

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:37

Hej,

Hvordan har de kontaktet dig? Telefonisk eller?

Er der ikke nogle regler for hvilken måde man uopfordret må tage kontakt til folk?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)