Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i dag fået et tilbud om at få lavet en hjemmeside helt gratis

Firmaet siger de søger nogen referancer til deres hjemmeside, nu er det bare lige det at jeg har registreret mit firma fra den 1/6-2010. Og eftersom jeg lige er startet bliver jeg mistænksom om der er noget fup i det eller kan det virkelig passe at det er helt tilfældigt at det blev mig de udvalgte

Skal så lige sige jeg skal betale for mit domæne navn og for webhotel, det vil beløbe sig i 4800,- excl moms

Så er lidt i tvivl om hvad jeg skal, firmaet siger hjemmesiden har en værdi af 15 - 20.000,- det er jo også værd at tage med at de ligefrem vil lave det gratis

Men er prisen for webhotel rimelig og koster en hjemmeside virkelig det ?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:11

Danaweb eller Skandiaweb....?  Big Smile , de køber sig adgang til de oplysninger og hopper på alle nystartede firmaer, og forvent bare mere af den slags...

Jeg ville holde mig væk, jeg lever "godt" af deres tidligere kunder lad mig sige det sådan.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:11

Nej, det er godt nok sindsygt...

Oprettelse og første års hosting koster ca. 260kr ved unoeuro, og efter et år ca. 1 euro om måneden..

Så det skal du for guds skyld ikke gøre...

Mange kan se hvilke personer der lige er startet op, og så kontakter dem.. da jeg startede op fik jeg brev fra både DaGrofa og Metro, til trods for jeg aldrig har kontaktet dem.. så ens navn figurere sikkert et sted med at man er nystartet

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:14

jep dennis det er scandiaweb

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:14

Hold dig væk fra dem!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 22:17

vespa:

jep dennis det er scandiaweb

For at sige det som det er, du får hvad du betaler for, de laver til tider nogen pæne hjemmesider, men efterlader dem ofte uden nogen form for SEO... et visitkort ingen kan finde... en anden ting er, at når man kender deres stil, så VED man bare når man er havnet på en af deres sider... jeg er ikke imponeret.

Venligst

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:17

Ja det lyder da vist til at være den mest fornuftige løsning

Jeg har kigget kontrakten igennem og der står ikke noget med småt eller noget jeg ikke forstår, hvad er problemet med dem

Er det dyrt for webhotellet ?

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 22:18

Har set deres hjemmeside og ja de laver da nogen pæne sider

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 22:22

vespa:

Ja det lyder da vist til at være den mest fornuftige løsning

Jeg har kigget kontrakten igennem og der står ikke noget med småt eller noget jeg ikke forstår, hvad er problemet med dem

Er det dyrt for webhotellet ?

Lav en søgning på Google på "Skandiaweb" og løb de første par sider igennem.... det burde være rigeligt til at afskrække dig.

Venligst

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:24

There's no such thing as a free lunch.. Tag en dyb indånding og undersøg markedet først. Det har du jo allerede gjort ved at oprette en tråd her på Amino, så fortsæt endelig den stil - så er sandsynligheden for du brænder nallerne overvejende lille!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)