De endelige priser er ikke offentliggjort endnu. Det er derfor ikke sikkert at det bliver 8,- kr. for et almindeligt brev. Men mit gæt er, at hvis du beregner stigningen om til en procentsats, så vil alle priserne stige med nogenlunde den samme procentsats.
De endelige priser er ikke offentliggjort endnu. Det er derfor ikke sikkert at det bliver 8,- kr. for et almindeligt brev. Men mit gæt er, at hvis du beregner stigningen om til en procentsats, så vil alle priserne stige med nogenlunde den samme procentsats.
Men det er kun en gæt.
Jo regeringen har lavet en aftale om at almindelige A-breve skal stige til mellem 7,50 kr. og 8 kr. pr. 1 januar 2011
Nej, alle priser vil langt fra IKKE stige mellem 40-45%
Bestiller jeg en vare i Danmark og skal have den leveret via Holland, skal den da først sendes til Holland og derfra til Danmark igen..
Hvad er logikken i det og hvad koster det !!
Det er vel kun dem der etablerer fjernlager i Holland der kan høste fordel...
Kunne man forestille sig, at deres leverandør lå i Holland? Eller at de fik sendt alle varerne direkte til Holland fremfor DK til et pak og pluk lager i stil med kühne & nagel?
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Nu har jeg ikke fået læst alle indlæg (80 i skrivende stund) omkring postforliget, men jeg har lagt en kopi af forliget klar til download på min side, så alle har mulighed for at sætte sig ind i omfanget.
Mon ikke det er de færreste netshops der har varer i Holland og eller har en leverandør i Holland ??
Mon ikke besparelsen for små netshops bliver ædt op af administration af fjernlager med ansatte, forsikringer mv.
Jeg tvivler på modellen, men kan muligvis godt bruges af meget store firmaer der etablerer fjernlager andre steder end Danmark.
Hva så med Tyskland eller Sverige? Hvis der ingen besparelse er, så er det sjovt, at så mange webshops forlader det danske efterhånden, og lægger lagerfunktionen udenlands...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.