Efter at have den tekniske del klar, er jeg nu parat til at opsætte instore-TV hos mine kunder. Som standard er der tale om 6 sekunders video spots samt still billeder på 52" TV. Kan bare ikke rigtig finde et godt leje at ligge mig på rent prismæssigt til disse spots, altså hvad skal en annoncør betale for en plads på min skærm ??? Jeg sætter naturligvis pris på en fornuftig indtjening, men jeg ønsker IKKE at tage ågerpriser - jeg kan så godt lide min nattesøvn... Som sagt har jeg butikkerne at sætte skærmene op i, så jeg skal ud at finde kunder som finder en reklameplads interessant, så jeg vil jo helst ikke skræmme nogen væk ved at skyde over målet :-) Kan nogen hjælpe med et par gode råd og/eller prisindikationer i denne forbindelse ? PS: har et par underleverandører til det grafiske, men kan godt bruge et par stykker mere til at have i baghånden. Så kontakt mig endelig, hvis du selv kan eller kender en god og stabil person til dette.
Mvh. Businessman |
Hej Businessman,
Hvis du skal have produceret små videospots er du meget velkommen til at sende mig en mail på mv@mediatown.dk. Vi kan helt sikkert hjælpe, både med simple og forholdsvis avancerede kompositioner. Men der er nok også grænser for hvor meget lir vi kan nå at fyrre af på 6 sekunder. Du skal i hvert fald være velkommen til at skrive eller ringe for en hurtig snak. Mobilen er 28 19 29 66.
Mht. prissætning har jeg ingen erfaring indenfor det givne område, men min umiddelbare indskydelse er at hel eller delvist resultatorrienteret betaling er et rigtig godt salgsargument for knap så etablerede reklamekanaler. Det er ikke sikkert det kan lade sig gøre med dit koncept, men prøv at overvej det.
Bedste hilsner
Michael