Jeg ved ikke hvor langt tid du har brugt på vores hjemmeside, men det kunne eventuelt skyldes, at du ihvertfald har svært at se/forstå vores koncept.
Ser du jeg brugte et kvarter på siden, og den er ualmindelig rodet. Der er ingen rød tråd eller andet. Alle andre Merchant sites har en rød tråd, hvor man finder svar på diverse spørgsmål, men jeres roder rundt i en masse begreber, udtryk og informationer...
Konstruktiv kritik kan altid bruges, dog lader det ikke til, at du har valgt at undersøge hvad vi tilbyder, men blot brugt din egen viden på området.
Ser du, havde jeg været dig, så havde jeg allerede her været nervøs. En kunde, som ik kan finde ud af en side, er da et dårligt tegn!
Vi var over 25 merchant firmaer igennem inden vi fandt dem, som vi benytter idag. Og kun engang har jeg set en side, som var så svær at finde rundt på, og så mangelfuld, hva informationer angår...
Det er rigtigt, at vi tilbyder gateways fra firmaer, hvor det er muligt, at oprette sig gratis. Men vi tilbyder også andre gateways, hvor det er en større proces at oprette sig og forbundet med en del omkostninger/begrænsninger.
Nu har jeg brugt 10 min ydeligere, og er ik blevet klogere på, hvordan i kan tage Dankort? Det står ik nogen steder...
Vi tilbyder at varetage pengestrømmen, hvilket gør det muligt, at den pågældende virksomhed kan fokusere på sine hovedaktiviteter. Dertil tilbyder vi en række tillægsprodukter, der bl.a. indeholder en 100% beskyttelse mod chargeback.
Jamen beskyttelsen yder både Visa & Mastercard også via Verified og SecureCode...
Priser forhandles - vi sælger ikke nogen standard produkter med en fast pris.
Allerede der blinker mine lamper igen... De merchants, som har travlt med at skjule priser, er oftest dem med høje priser... Om det så er tilfældet her ved jeg ik, men alle andre gange har det været sådan.
Dem som viser deres priser, er dem med de laveste omkostninger...
Vi er begyndt at lave reklame med Dankort, da Moneybookers har en indløsningsaftale, der gør det muligt, at modtage Dankort. Men det er en hel anden sag. Jeg henvendte mig som sagt til et behov om salg i udlandet og ikke indlandet.
Okay det fremgår så ingen steder på siden... Men igen er det jo en gratis service, som man selv kan benytte med minimal risiko, hvis man gør det rigtig...
CashRun er en virksomhed af en vis størrelse i Asien og jeg har nævnt, at vores hjemmeside ikke er tilgængelig i dansk version endnu, men som du kan læse fra ovenstående, mener jeg ikke, at din kritik er særlig konstruktiv eller for den sags skyld berettiget.
Hva har en dansk version med mangelfulde informationer at gøre? Jeg forholder mig, som du kan se til indholdet, og ik hvilket sprog siden er på.
Hvis det her ik giver stof til eftertanke, så bliver et indtog på det Europæiske marked hårdt... Ingen overlader noget så følsomt, som korttransaktioner til et firma, som man ik har tillid til...
Men nu har du fået mine 5 cents, og så kan du bruge dem, hvis du vil. Ellers kan du jo bare lade vær med at læse dem...