Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel i hele Europa - hvilken betalingsløsning samt gateway?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal udvide en webshop til mange lande i Europa. Jeg vil gerne kunne tilbyde mine kunder de fleste betalingsløsninger, som de internationale kreditkort, faktura samt <b>bankoverførsel</b>.

Er DIBS virkelig de eneste der tilbyder denne udvidede service? Jeg kan ikke finde andre betalinggateways der tilbyder f.eks. overførsel via banken OKO i findland. Ligeledes har de løsninger til Sverige, Norge, Finland, Tyskland og Holland.. Er der andre betalingsgateways der er ligeså omfattende som DIBS og måske bare lidt billigere end 30.000 kr. i oprettelse...?

Glæder mig til svar. 

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:57

Hej

Jeg kan tilbyde dig et produkt, der kunne være passende for sådan en udvidelse.

Du kan se nærmere på www.cashrun.com, vi tilbyder både betalingsløsninger og yderligere services i forbindelse med transaktionerne. Der er f.eks. ingen oprettelsesgebyr i forbindelse med etableringen fra vores side.

I øjeblikket har vi endnu ingen dansk version af hjemmesiden, men du skal være velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

Mvh
Bjørn Vitting
bjoern.vitting@cashrun.com

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:23

Prøv også at snakke med ePay. De har andre samarbejdspartnere end bare PBS.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:47

BjoernVitting:

Jeg forstår ik lige jeres koncept...

I tilbyder gateways fra firmaer, som man selv gratis kan signe up ved?

I bruger bank referencer, men hvorfor? Paypal, Moneybookers osv er online services, hvor man hæver pengene direkte selv...

Jeres "About us" virker roddet og mangel fuld.

Der står intet om jeres priser på siden?

I reklamere med Dankort, men tager ik imod det?

Og sådan er der en masse ting, som enten virker suspekte eller underlige i forhold til et selskab, som skal varetage pengetransaktioner, og som prøver og fremstå som merchant.

Jeg siger ik, at i svindler eller andet, men det virker bare langt fra seriøst... Så tag det, som konstruktiv kritik, så i kan forbedre det fremadrettet!

Tilmeldt 24. May 09
Skrevet kl. 09:30

Hej

Jeg ved ikke hvor langt tid du har brugt på vores hjemmeside, men det kunne eventuelt skyldes, at du ihvertfald har svært at se/forstå vores koncept.

Konstruktiv kritik kan altid bruges, dog lader det ikke til, at du har valgt at undersøge hvad vi tilbyder, men blot brugt din egen viden på området.

Det er rigtigt, at vi tilbyder gateways fra firmaer, hvor det er muligt, at oprette sig gratis. Men vi tilbyder også andre gateways, hvor det er en større proces at oprette sig og forbundet med en del omkostninger/begrænsninger.

Vi tilbyder at varetage pengestrømmen, hvilket gør det muligt, at den pågældende virksomhed kan fokusere på sine hovedaktiviteter. Dertil tilbyder vi en række tillægsprodukter, der bl.a. indeholder en 100% beskyttelse mod chargeback.

Vores "About us" bærer præg af, at CashRun har sine største aktiviteter i Asien, hvilket forklarer indholdet.

Priser forhandles - vi sælger ikke nogen standard produkter med en fast pris.

Vi er begyndt at lave reklame med Dankort, da Moneybookers har en indløsningsaftale, der gør det muligt, at modtage Dankort. Men det er en hel anden sag. Jeg henvendte mig som sagt til et behov om salg i udlandet og ikke indlandet.

CashRun er en virksomhed af en vis størrelse i Asien og jeg har nævnt, at vores hjemmeside ikke er tilgængelig i dansk version endnu, men som du kan læse fra ovenstående, mener jeg ikke, at din kritik er særlig konstruktiv eller for den sags skyld berettiget.

Mvh
Bjørn Vitting

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:43

BjoernVitting:

Jeg ved ikke hvor langt tid du har brugt på vores hjemmeside, men det kunne eventuelt skyldes, at du ihvertfald har svært at se/forstå vores koncept.

Ser du jeg brugte et kvarter på siden, og den er ualmindelig rodet. Der er ingen rød tråd eller andet. Alle andre Merchant sites har en rød tråd, hvor man finder svar på diverse spørgsmål, men jeres roder rundt i en masse begreber, udtryk og informationer...

BjoernVitting:

Konstruktiv kritik kan altid bruges, dog lader det ikke til, at du har valgt at undersøge hvad vi tilbyder, men blot brugt din egen viden på området.

Ser du, havde jeg været dig, så havde jeg allerede her været nervøs. En kunde, som ik kan finde ud af en side, er da et dårligt tegn!
Vi var over 25 merchant firmaer igennem inden vi fandt dem, som vi benytter idag. Og kun engang har jeg set en side, som var så svær at finde rundt på, og så mangelfuld, hva informationer angår...

BjoernVitting:

Det er rigtigt, at vi tilbyder gateways fra firmaer, hvor det er muligt, at oprette sig gratis. Men vi tilbyder også andre gateways, hvor det er en større proces at oprette sig og forbundet med en del omkostninger/begrænsninger.

Nu har jeg brugt 10 min ydeligere, og er ik blevet klogere på, hvordan i kan tage Dankort? Det står ik nogen steder...

BjoernVitting:

Vi tilbyder at varetage pengestrømmen, hvilket gør det muligt, at den pågældende virksomhed kan fokusere på sine hovedaktiviteter. Dertil tilbyder vi en række tillægsprodukter, der bl.a. indeholder en 100% beskyttelse mod chargeback.

Jamen beskyttelsen yder både Visa & Mastercard også via Verified og SecureCode...

BjoernVitting:

Allerede der blinker mine lamper igen... De merchants, som har travlt med at skjule priser, er oftest dem med høje priser... Om det så er tilfældet her ved jeg ik, men alle andre gange har det været sådan.
Dem som viser deres priser, er dem med de laveste omkostninger...

BjoernVitting:

Vi er begyndt at lave reklame med Dankort, da Moneybookers har en indløsningsaftale, der gør det muligt, at modtage Dankort. Men det er en hel anden sag. Jeg henvendte mig som sagt til et behov om salg i udlandet og ikke indlandet.

Okay det fremgår så ingen steder på siden... Men igen er det jo en gratis service, som man selv kan benytte med minimal risiko, hvis man gør det rigtig...

BjoernVitting:

CashRun er en virksomhed af en vis størrelse i Asien og jeg har nævnt, at vores hjemmeside ikke er tilgængelig i dansk version endnu, men som du kan læse fra ovenstående, mener jeg ikke, at din kritik er særlig konstruktiv eller for den sags skyld berettiget.

Hva har en dansk version med mangelfulde informationer at gøre? Jeg forholder mig, som du kan se til indholdet, og ik hvilket sprog siden er på.
Hvis det her ik giver stof til eftertanke, så bliver et indtog på det Europæiske marked hårdt... Ingen overlader noget så følsomt, som korttransaktioner til et firma, som man ik har tillid til...

Men nu har du fået mine 5 cents, og så kan du bruge dem, hvis du vil. Ellers kan du jo bare lade vær med at læse dem...

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:57

CBering:

Jeg står og skal udvide en webshop til mange lande i Europa. Jeg vil gerne kunne tilbyde mine kunder de fleste betalingsløsninger, som de internationale kreditkort, faktura samt <b>bankoverførsel</b>.

Er DIBS virkelig de eneste der tilbyder denne udvidede service? Jeg kan ikke finde andre betalinggateways der tilbyder f.eks. overførsel via banken OKO i findland. Ligeledes har de løsninger til Sverige, Norge, Finland, Tyskland og Holland.. Er der andre betalingsgateways der er ligeså omfattende som DIBS og måske bare lidt billigere end 30.000 kr. i oprettelse...?

Glæder mig til svar. 

Nej, dibs er ikke de eneste  - epay har også en del andre betalingsmetoder under sig...

Du skal dog være opmærksom på at det koster KASSEN at modtage mange betalingsmetoder... Så du skal gøre op med dig selv om du virkeligt handler så meget med det land at det kan betale sig at have den enkelte betalingsløsning.

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 24. May 09
Skrevet kl. 22:29

Hej igen

Man må da sige, at du har et ualmindelig behov for at kritisere vores hjemmeside/produkter Smile

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Ser du jeg brugte et kvarter på siden, og den er ualmindelig rodet. Der er ingen rød tråd eller andet. Alle andre Merchant sites har en rød tråd, hvor man finder svar på diverse spørgsmål, men jeres roder rundt i en masse begreber, udtryk og informationer...

Det kan jeg bruge som konstruktiv kritik og jeg er meget glad for denne feedback.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Ser du, havde jeg været dig, så havde jeg allerede her været nervøs. En kunde, som ik kan finde ud af en side, er da et dårligt tegn!
Vi var over 25 merchant firmaer igennem inden vi fandt dem, som vi benytter idag. Og kun engang har jeg set en side, som var så svær at finde rundt på, og så mangelfuld, hva informationer angår...

Det er bestemt ikke særlig hensigtmæssigt - det indrømmer jeg gerne. Men det er det stadie vi står på. Jeg har heller ikke i gang med at markedsføre vores hjemmeside, men opsøgende i forhold til iværksættere, der måtte have forespørgsler på dette område. Så vidt jeg er bekendt på det danske marked, søger man oftes information, hvor der er interesse. Hvilket også er grunden til, at jeg vælger at skrive mit indlæg til CBering, da hans efterspørgsel er betalingsløsninger i udlandet uden en større omkostning i oprettelse mv.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Nu har jeg brugt 10 min ydeligere, og er ik blevet klogere på, hvordan i kan tage Dankort? Det står ik nogen steder...

Hvad har Dankort at gøre med ovenstående? Igen snakker jeg kun udland.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Jamen beskyttelsen yder både Visa & Mastercard også via Verified og SecureCode...

Ja, både Visa & Mastercard samt andre har en øget sikkerhed, men de yder ingen 100% garanti imod chargeback. Det er bl.a. et produkt vi tilbyder.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Allerede der blinker mine lamper igen... De merchants, som har travlt med at skjule priser, er oftest dem med høje priser... Om det så er tilfældet her ved jeg ik, men alle andre gange har det været sådan.
Dem som viser deres priser, er dem med de laveste omkostninger...

Det er en grov generalisering af markedet og der er ingen direkte sammenhæng skjule priser/høje priser. Måske har det været tilfældet blandt de 25 hjemmesider, som I har været i forbindelse med. Men så skal vi lige huske på hvor en minimal andel de udgør af totalmarkedet. Vi har ingen gebyrer på vores produkter og hvad angår transaktionsomkostningerne ligger vi ihvertfald i den lave ende. Hvis ikke lavere end Payone.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Okay det fremgår så ingen steder på siden... Men igen er det jo en gratis service, som man selv kan benytte med minimal risiko, hvis man gør det rigtig...

Det er som sagt en hel anden sag og har intet med min først nævnte henvendelse at gøre. Dankort har ingen interesse for udenlandske kunder og det er ikke noget, som vi ønsker at tilbyde danske kunder til deres salg i udlandet.

BjoernVitting:

Fashion-Seller:

Hva har en dansk version med mangelfulde informationer at gøre? Jeg forholder mig, som du kan se til indholdet, og ik hvilket sprog siden er på.
Hvis det her ik giver stof til eftertanke, så bliver et indtog på det Europæiske marked hårdt... Ingen overlader noget så følsomt, som korttransaktioner til et firma, som man ik har tillid til...

Men nu har du fået mine 5 cents, og så kan du bruge dem, hvis du vil. Ellers kan du jo bare lade vær med at læse dem... 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 01:17

CBering:

ePay bruger blandt andet EuroLine i sverige som håndterer ecommerce betalinger globalt.

http://www.euroline.se/int/bransch_ecom.htm

Det vil være et godt sted at starte.

Har din virksomhed hjemme i UK. Kan du også benytte dig af PayPal Direct. som er kreditkort direkte på din webshop. Det gør flere af vore udenlandske kunder blandt andet.

Andre af vore kunder benytter sig af 2co.com.

Der er en del spiller til online betaling på markedet. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)