Nej måske ikke helt webbot er bedre .... det må da være federe med en cms løsning hvor du selv har indflydelse på hvad der blir lavet ... og da jeg havde problemer med noget jeg ikke kunne finde ud af så skrev jeg og fik så hjælp til det.. Men nok om det folk må jo selv vælge hvad de føler for.... |
Hvorfor betale det fulde for hjemmeside, når du kan få det til det halve ?? Se mere
|
Hej Flødebollen.. Har været her længe :-)
Mikkel |
Jeg er glad for du har en god oplevelse, men jeg undre mig overn en så konsekvent sammenligning uden at have prøvet Mikkels produkts af også. Det svare lidt til at sammenligne bus & taxa. Med venlig hilsen |
Nå okay.. Det var ikke lang tids pause var? |
jeg har jo ikke nævnt på noget tidspunkt at det mikkels produkt er dårligt .. skrev bare at det var dyrt.. |
Pause ? :-) Kunne ikke undvære dig.. |
Jeg siger heller, at du siger det er dårligt. Det eneste jeg kommentere på er at du laver en sammenligning, når du reelt kun har kendskab til den ene part :-). Med venlig hilsen
|
Hej Dorthe Det er jo med hvilke øjne der ser det :-) Nogen tager 8499 for samme løsning som vi laver :-) Nogen kan lave deres egen kage til 20 kr andre betaler 250 for den ved bageren ;-)
Mikkel |
Ehhm.. |