Hej Dorte
har din kæreste ikke også en finger med i det webfortagende :-)
Så kan jeg jo godt forstå du heller vil bruge det :-)
Mikkel
Jeg tror ikke du skal være nervøs for hende som konkurrent. Som jeg ser det er produkterne slet ikke sammenlignelige. Dorte / webbot, tilbyder et webhotel med 1.click install (som så mange andre, fx unoeuro, surftown, whatever) og bør sammenlignes med dette. Altså et webhotel og ikke et webudviklings firma.
Du tilbyder som jeg forstår det, en konsulentydelse og udvikling af hjemmeside, samt alt det tekniske der måtte høre hermed.
Iøvrigt ville jeg til enhver tid lægge mit website i et foretagende som trods alt har lidt historik (mediahuset & mikkel kender man da lidt til her fra amino), hvorimod firmaet bag webbot såvidt jeg kan se har eksisteret under 3 måneder. Det er sådan set også fint nok, men det er ikke et sted jeg ville lægge mine data og min hjemmeside, med så mange små billige discounthoteller jeg har set gå konkurs eller lukke ned henover de seneste år.
Dorte's og webbots målgruppe må være private / hobbyprojekter, hvor prisen er altafgørende faktor, altså til formål hvormed der ikke er tale om et økonomisk foretagende.
So Mikkel og Mediahuset og andre kan vist tage det ganske roligt. :P