Arbejdede engang et sted hvor de havde Telia abonnement. Da en sælger fra Telia så ringede for gud ved hvilken gang, så fik de at vide at nu kunne det være nok, og hvis de ringede en gang til, så ville abonnementet blive opsagt hos dem. Det virkede...... Det kræver selvfølgelig at man har deres abonnement i forvejen for at kunne true med det :-)
Nej, man behøver ikke et abonnement for at kunne "true" dem. Jeg har måttet rette henvendelsen til chefen for deres salgsafdeling for at sikre mig, at de aldrig kontaktede mig igen (Telia Erhverv). Og det her heldigvis ikke sket. Mine oplevelser var blandt andet:
1: En sælger, der truede mig med stress og at blive ramt af finanskrisen, hvis jeg ikke blev kunde hos dem.
2: En sælger, der smækkede røret på, fordi jeg ikke ville købe noget - og så ringede han igen senere.
3: En sælger, der vækkede mig lørdag morgen og sagde, at hun var mødt ekstraordinært ind på arbejde lørdag morgen for at høre, hvordan det gik med mig.
Så du slap heldigt, Monica :-)
Det kan sagtens være, at de har mange dygtige medarbejdere, men måske gør de den fejl at outsource deres salg til et dårligt bureau. Det har jeg i hvert fald oplevet mange, der gør. Hvis jeg oplever det, så plejer jeg at henvende mig til virksomheden, for at fortælle om deres bureau. Det har jeg kun oplevet meget positive reaktioner på.