Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taget i næsen af Telia

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg "forstyrre", men jeg kunne faktisk godt tænke mig at samle historierne om telia til en artikel på mobilt internet. Så hvis der er nogle af jer som har lys til at fortælle jeres version, så send den til: info@ioosinternet.dk - i kan blive krediteret for den, eller i kan forblive anonyme.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:51

Hvad skulle han/hun bruge dit cpr nummer til?

Er det ikke til erhverv og de skulle bruge dit CVR nummer?

PS/ Telia er det dårligste teleselskab jeg har haft i hele mit liv! Betalte en regning 2 gange for at slippe ud af deres klør.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:00

Monica Jørgensen:
SÆlgeren bad om mit cpr-nummer

De har intet at bruge dit personnummer til. Du er højst forpligtet til at give dem de 6 første cifre. Det samme gælder kontrollører i toge og busser.

Du er heller ikke forpligtet at give dem dit sygesikringsbevis da de ikke har noget at bruge dét til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:00

Peter Lauge:

Hvad skulle han/hun bruge dit cpr nummer til?

Er det ikke til erhverv og de skulle bruge dit CVR nummer?

Hvis det er en personligt ejet virksomhed, er det jo personen bag der hæfter for abonnementet. I de tilfælde skal man både bruge CVR og CPR til kreditvurderingen.

Edit: De skal naturligvis kun bruge fødselsdatoen, men går også ud fra det er det Monica har oplyst.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:12

tænkstort:

Tillykke! Big Smile

Du burde være glad for at Telia-aftalen ikke gik igennem og ikke ked af det. Pyha! Du slap med skrækken. Smile

Jeg er en glad Happiimobil.dk kunde. Jeg har aldrig haft problemer med dem.

Held og lykke,

Ved du hvem du er kunde hos?

TDC har købt resten af Unotel og ejer nu 100% af Unotel, som er en del af white label løsningen fra Company Mobile, hvor "alle" kan starte et teleselskab. Unotel, Happii Mobil, Ekstrabladet Mobil, Travel Mobil, The Voice Mobil, B.T. Mobil osv. er alle skins med samme kundeservice og mobilnet.

Du kan se hvilke firmanavne der dukker op på cvr.dk: http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25334272

Men derfor kan du jo sagtens have en god oplevelse med Happii Mobil Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:21

Bruger Telia og har aldrig haft problemer Indifferent

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:25

-> Nicolaj.

Stadig en glad Happiimobil kunde. Big Smile

Jeg har før været hos Sonofon, telia og 3. Altid haft problemer med deres kundeservice og forkerte fakturaer.

Nu har jeg været kunde hos Happiimobil i, ja hvad er det nu ca. 2 år og aldrig haft problemer med dem.

Kommer snart...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:35

tænkstort:

-> Nicolaj.

Stadig en glad Happiimobil kunde. Big Smile

Jeg har før været hos Sonofon, telia og 3. Altid haft problemer med deres kundeservice og forkerte fakturaer.

Nu har jeg været kunde hos Happiimobil i, ja hvad er det nu ca. 2 år og aldrig haft problemer med dem.

Ja, det var heller ikke for at nedgøre deres kundeservice, men ligeså meget lidt info om at hvis de har et billigere tilbud hos et af de andre skins, så kan du roligt skifte, da det hele køres fra de samme lokaler Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10

Hej til alle jer, der har skrevet i debattråden.

Tak for jeres input - og tak for advarslen mht. Telia.

Og ... jeg er jo dybest set et intelligent og vidende menneske, men har i denne situation nok handlet lidt for dumt, da jeg har udleveret mit fulde cpr-nummer (inkl. de 4 sidste cifre), da han sagde, at det var nødvendigt.

Jeg trøster mig ved, at jeg ikke er den eneste, der er taget et vist sted af Telias lidt smarte call center-sælgere. Og glæder mig over, at jeg finder et bedre alternativ et andet sted.

Tak fordi I tog jer tid ...

/Monica

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:46

Arbejdede engang et sted hvor de havde Telia abonnement. Da en sælger fra Telia så ringede for gud ved hvilken gang, så fik de at vide at nu kunne det være nok, og hvis de ringede en gang til, så ville abonnementet blive opsagt hos dem. Det virkede...... Det kræver selvfølgelig at man har deres abonnement i forvejen for at kunne true med det :-)

Nej, man behøver ikke et abonnement for at kunne "true" dem. Jeg har måttet rette henvendelsen til chefen for deres salgsafdeling for at sikre mig, at de aldrig kontaktede mig igen (Telia Erhverv). Og det her heldigvis ikke sket. Mine oplevelser var blandt andet:

1: En sælger, der truede mig med stress og at blive ramt af finanskrisen, hvis jeg ikke blev kunde hos dem.

2: En sælger, der smækkede røret på, fordi jeg ikke ville købe noget - og så ringede han igen senere.

3: En sælger, der vækkede mig lørdag morgen og sagde, at hun var mødt ekstraordinært ind på arbejde lørdag morgen for at høre, hvordan det gik med mig.

Så du slap heldigt, Monica :-)

Det kan sagtens være, at de har mange dygtige medarbejdere, men måske gør de den fejl at outsource deres salg til et dårligt bureau. Det har jeg i hvert fald oplevet mange, der gør. Hvis jeg oplever det, så plejer jeg at henvende mig til virksomheden, for at fortælle om deres bureau. Det har jeg kun oplevet meget positive reaktioner på.

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)