Jeg har haft en højst besynderlig oplevelse med Telia. Før pinse blev jeg ringet op af en sælger, der ville sælge mit et mobilabonnement. JEg bad ham ringe efter pinse. Det gjorde han så i går. Vi snakkede frem og tilbage - jeg pressede ham på prisen, og endte med at sige ja tak til at købe mobiltelefon, nyt abonnement, mobilt bredbånd og netadgang til telefonen. Alt sammen til ganske fordelagtige priser. SÆlgeren bad om mit cpr-nummer og min mailadresse, hvorefter jeg fik besked på at åbne min telefon og finde nummeret på mit sim-kort (til flytning af nuværende telefonnummer). Sælgeren ville derefter ringe fem minutter efter for at få nummeret. Det er nu mere end 24 timer siden, og han har ikke kontaktet mig igen. JEg har i dag haft ringet til Telia, som mener at det er deres sælger, der har ringet. Men da de køber den ydelse eksternt, kan de ikke sætte mig i forbindelse med ham. Jeg har sælgerens telefonnummer, da han ringede fra et mobilnummer - det nummer har jeg også kontaktet og lagt en besked. Det står mig ganske klart, at jeg ikke skal regne med at få det gode tilbud, for da jeg ringede til Telia fik jeg at vide, at de kun kunne sælge til listepriser, når man selv ringer ind. Til gengæld er jeg betænkelig ved, at en eller anden klaphat fra et call-center nu sidder inde med mit cpr-nummer, som jeg jo ikke ved, hvad han kan finde på at bruge til. Egentligt vil jeg ikke så meget med det her indlæg - ud over at fortælle om min oplevelse, og høre om andre måske har oplevet noget lignende ... i øvrigt hvis nogen har forslag til et billigt mobilselskab, hører jeg gerne.
|
Har haft uendelig mange samtaler med Telias sælgere - ingen af dem positive - og jeg kunne aldrig finde på at ligge en krone i deres firma.
De kan altid levere gratis telefon og trække himlen ned kun for min skyld.....
Jeg er kunde ved Telmore og er yderst tilfreds både med service og priser har alsrig haft nede tid...