Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taget i næsen af Telia

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en højst besynderlig oplevelse med Telia. Før pinse blev jeg ringet op af en sælger, der ville sælge mit et mobilabonnement. JEg bad ham ringe efter pinse. Det gjorde han så i går. Vi snakkede frem og tilbage - jeg pressede ham på prisen, og endte med at sige ja tak til at købe mobiltelefon, nyt abonnement, mobilt bredbånd og netadgang til telefonen. Alt sammen til ganske fordelagtige priser.

SÆlgeren bad om mit cpr-nummer og min mailadresse, hvorefter jeg fik besked på at åbne min telefon og finde nummeret på mit sim-kort (til flytning af nuværende telefonnummer). Sælgeren ville derefter ringe fem minutter efter for at få nummeret.

Det er nu mere end 24 timer siden, og han har ikke kontaktet mig igen.

JEg har i dag haft ringet til Telia, som mener at det er deres sælger, der har ringet. Men da de køber den ydelse eksternt, kan de ikke sætte mig i forbindelse med ham. Jeg har sælgerens telefonnummer, da han ringede fra et mobilnummer - det nummer har jeg også kontaktet og lagt en besked.

Det står mig ganske klart, at jeg ikke skal regne med at få det gode tilbud, for da jeg ringede til Telia fik jeg at vide, at de kun kunne sælge til listepriser, når man selv ringer ind.

Til gengæld er jeg betænkelig ved, at en eller anden klaphat fra et call-center nu sidder inde med mit cpr-nummer, som jeg jo ikke ved, hvad han kan finde på at bruge til.

Egentligt vil jeg ikke så meget med det her indlæg - ud over at fortælle om min oplevelse, og høre om andre måske har oplevet noget lignende ... i øvrigt hvis nogen har forslag til et billigt mobilselskab, hører jeg gerne.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:01

Har haft uendelig mange samtaler med Telias sælgere - ingen af dem positive - og jeg kunne aldrig finde på at ligge en krone i deres firma.

De kan altid levere gratis telefon og trække himlen ned kun for min skyld.....

Jeg er kunde ved Telmore og er yderst tilfreds både med service og priser har alsrig haft nede tid...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:06

Tillykke! Big Smile

Du burde være glad for at Telia-aftalen ikke gik igennem og ikke ked af det. Pyha! Du slap med skrækken. Smile

Jeg er en glad Happiimobil.dk kunde. Jeg har aldrig haft problemer med dem.

Held og lykke,

Kommer snart...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smid mig en PB med dit forbrug og hvilken mobil du ønsker, så skal jeg fortælle dig lige præcist hvor det er billigst. Alle selskaber kan være billige og dyre alt afhængigt af dit forbrug.

Iøvrigt en rigtig dårlig behandling du har fået af sælgeren, men det kræver stadig en fuldmagt fra din side, før de kan flytte nummeret.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:21

Hej Monica.

Jeg går ikke ud fra at det er prisen på abonnementet, men prisen på telefonen du har fået presset ned.

Hvis det er rigtigt, kan jeg muligvis hjælpe dig. Jeg skal bare vide hvilket abonnement du er blevet tilbudt, og hvilken telefon og hvad I har aftalt den skal koste. Hvis du ikke kan huske hvad abonnementet hedder, kan vi nok finde ud af det ved hjælp af prisen. Den kan de fleste huske :o)

Du er ikke hverken den første eller sidste der har haft en dårlig oplevelse med Telias eksterne Call Center. For lidt over en måned siden var der her på Amino: http://www.amino.dk/forums/t/86479.aspx?PageIndex=1

Men hvis du, på trods af at de ikke vendte tilbage, stadig synes tilbuddet er attraktivt, vil jeg godt se om jeg kan give dig det tilbud de har lovet. Du er meget velkommen til at ringe til mig på 52 39 00 00.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:27

Ja, vær du glad for du slap for Telia, for jeg har heller ingen positive ting af sige om dem overhovedet, og er også træt af deres uendeligt forstyrrende opkald i arbejdstiden.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:33
Velkommen i klube af folk der er blevet taget i røven af telia :)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:37

Nå, jeg fik skrevet inden Nicolajs post lå der.

Det er en god mulighed for at få en ret uafhængig analyse og vejledning. Så det er et tilbud jeg vil støtte op om.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:45

Det var da noget pis. 

Mange i min omgangskreds har alle haft dårlige erfaringer med Telia. Jeg kunne aldrig finde på at købe noget hos dem.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit fremtidige abb ;)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:47

Arbejdede engang et sted hvor de havde Telia abonnement. Da en sælger fra Telia så ringede for gud ved hvilken gang, så fik de at vide at nu kunne det være nok, og hvis de ringede en gang til, så ville abonnementet blive opsagt hos dem. Det virkede...... Det kræver selvfølgelig at man har deres abonnement i forvejen for at kunne true med det :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)