Og din var i samme stand? Batteriet havde kun været opladt 16 gange?
Men hvorom alting er så er det jo underordnet... Trådstarter bad vist ikke om at få råd til prissætningen.
Igen et glimrende udtryk på din manglende erfaring med salg af brugte computere. Det er fuldstændig underordnet om batteriet har været opladt 16 eller 100 gange. Batteriet har faktisk bedst af at blive brugt flittigt. Desuden er de fleste købere fuldstændig ligeglade, selvom hun havde brugt computeren intensivt over 3 år ville batteritiden ikke være dramatisk lavere. Som eksempel faldt min fra 3 timer da den var ny, til 2:15 da den var knap 3 år gammel. Alt andet lige stadig ikke noget, der berettiger den ekstraordinært høje pris.
Gør du altid en dyd af kun at svare på ting, som trådstarter spørger om? Uden jeg gider bruge mere tid på detektivarbejdet, så tror jeg ikke du er et hak bedre selv. Det eneste du egentlig bidrager med er, at spille Rasmus modsat.
Jeg kommer med et brugbart råd, som kan spare trådstarter for en masse tid. Det vil jeg til hver en tid gøre, fordi det er dybest set derfor vi er herinde. De mest brugbare tråde er ofte fyldt med små uafhængige afstikkerdiskussioner.
Synes du prisen tyder på der ønskes et hurtigt salg?
Om ikke andet kunne du havde givet dit "råd" i en PB istedet for...
Prisen indikerer manglende føling med, hvordan markedsforholdende er. Du antager at hun har lavet en omfattende markedsundersøgelse og har tonsvis af erfaring med køb og salg af Apple computere. Det kan være tilfældet, men jeg har mine tvivl.
Du er uden konkurrence den mest intrigante bruger på Amino lige nu. Det kan du tage som et kompliment eller en sviner. Either way, så er jeg ude af diskussionen. Jeg har viderebragt de konstruktive erfaringer jeg har, og brugt alt, alt for meget tid på at diskutere med én, der bare vil være på tværs.