Jo...dit underskud kan påføres selvangivelsen og fremføres ubegrænset.
MvH
Peter
Bliver nød til at høre dig hvad fremføres ubegrænset betyder?
Og hvis der er underskud i flere år får man så lov at blive ved? må vel være max periode man kan få lov til det?
Du kan ikke få fradrag på underskud, ved en hobbyvirksomhed. Du skal lade dig momsregistrere før du kan påføre underskud på selvangivelsen.
Hvis du bliver ved med at få underskud, vil skattefar betragte dig som en hobbyvirksomhed, også selvom du er momsregistreret.
Med venlig hilsen
Bastian
Okay, tak for den afklaring
Det er på hobbyplan og jeg forventer det fortsætter sådan.
Så er der vel for mig ingen fordel i momsregistrering ?udover jeg ikke skal betale moms på materialer, men dem skal jeg så betale ind på solgte varer, så det går vel op?
Så er der vel for mig ingen fordel i momsregistrering ?udover jeg ikke skal betale moms på materialer, men dem skal jeg så betale ind på solgte varer, så det går vel op?
Nej, ikke hvis din månedlig omsætning er højere end ca. 4150,-
Nej, ikke hvis din månedlig omsætning er højere end ca. 4150,-
Med venlig hilsen
Bastian
De er langt fra der oppe.
Som jeg forstår det skal jeg uanset føre regnskab? og er der overskud skal det påføres som b.skat og underskud er bare ærgeligt.
Indtil nu har jeg ikke gemt kvitteringer, har det betydning? kan jo bare gemme dem fremad.