Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50 DELE DAMETØJ KR. 500 INKL FRAGT/MOMS

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino folk

Jeg skal have ryddet det sidste ud og derfor bliver det hele nu solgt meget billigt (kr. 10,- pr. del inkl. fragt/moms). Hvis du skal bruge meget kan du selv afhente og sparer fragten. Fragten udgør ca. kr. 100 for 50 dele.

Billederne kan ses på www.opretgratis.dk under varepartier (tjek evt også annoncen for rødvin)

Beskrivelsen er her under :

GØR ET KUP – 50 ASSORTERET DELE DAMETØJ FRAGTFRIT.

Her får du 50 stk. assorteret stykker pige/dame tøj for kr. 500 inkl. fragt og moms. Størrelserne er fra S til 64 – Perfekt til sommerens kræmmermarked, butik, veninde salg, homeparty m.m.

Her er bukser,jakker,nederdele, bluser, skjorter, tunikaer, t-shirts, toppe,undertøj, bælter.

Alt tøjet er helt nyt og meget af tøjet har tags/pris skilte på. En del af tøjet er prismærket(op til kr. 2495,-) og meget har aldrig været pakket ud. (leveres i original emballage) Noget af det, som har været pakket ud, kan have været prøvet i prøverum, eller være lidt krøllet pga. nedpakningen. Så du skal måske bruge 25-30 min med et strygejern :-)

Mærkerne er bl.a. :

Gozzip, Deluca Jenaswear, Vero Moda, Noa Noa, S. Oliver, One Two, Fantazy, Bon`A Parte Womenswear, Ink by Ink, ZAZAR, Friendtex, Saint Tropez,, Say HI, Den lille fabrik, INTERPOLL PARIS, DKNY, Vero Moda, Greenhouse osv osv

Billederne er eksempler – du kan ønske str. og tøjdele – jeg forsøger ar indfri dine ønsker

Jeg betaler fragten

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:21

Har du en mail adresse eller kan du lokkes til at slå pb til?

Er meget interesseret

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Måske kan du træffe ham på tlf 28282922, så bare lige nr på Opretgratis.dk ... :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:41

Hej Kim

Hvor mange stykker har du ialt?

Og hvordan er fordelingen på str.? - Er der overvægt i store eller små str, eller er det rimeligt ligeligt fordelt

Mvh

Rasmus / RJ-Trade

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:53

Hej Kim

Jeg går ud fra, at det tøj jeg betalte for den 17/5 er på vej.... Confused

Med venlig hilsen

Reno Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 16:58

ialt er der nok 3000 dele pakket i flyttekasser af 50 stk. Det betyder også at man ikke får f.eks. 50 par trusser, men det er blandet.

Jeg må være dig svar skyldig med hensyn til str, da jeg ikke har været det igennem. (ihvertfald ikke det hele :-)

Det er købt pakket som det er og jeg har ikke tid til at pakke om og tage billeder af det hele. Så lad os kalde det for lykkepakker, derfor er prisen efter min mening også yderst farvorabel. Jeg kan dog garantere at der er 50 dele blandet tøj i hver pakke, en del har aldrig været pakket ud, noget har været prøvet og er måske lidt krøllet.

Jeg kan træffes på mail kimandersen1975@forum.dk eller telefon 2828 2922

PM skulle være "åben" da jeg har modtaget andre beskeder

Mvh KIm

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 17:00

Hej Reno

Du burde ha modtaget det. Må jeg lige tjekke og ringe til dig ?

Mvh Kim

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 17:10

Hej Kim

Det er bare i orden, jeg er ved telefonen.

Mvh Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Skrevet kl. 17:31

Tak for snakken :-)

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 17:32

Hej Aminoer

Med mit tidligere indlæg, kunne man få det indtryk, at Kim ikke leverer varerne. Jeg har netop talt med Kim, og det viste sig at være en misforståelse, så alt er i den skønneste orden.

Mange hilsner

Reno

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)