Hej amino folk Jeg skal have ryddet det sidste ud og derfor bliver det hele nu solgt meget billigt (kr. 10,- pr. del inkl. fragt/moms). Hvis du skal bruge meget kan du selv afhente og sparer fragten. Fragten udgør ca. kr. 100 for 50 dele. Billederne kan ses på www.opretgratis.dk under varepartier (tjek evt også annoncen for rødvin) Beskrivelsen er her under : GØR ET KUP – 50 ASSORTERET DELE DAMETØJ FRAGTFRIT. Her får du 50 stk. assorteret stykker pige/dame tøj for kr. 500 inkl. fragt og moms. Størrelserne er fra S til 64 – Perfekt til sommerens kræmmermarked, butik, veninde salg, homeparty m.m. Her er bukser,jakker,nederdele, bluser, skjorter, tunikaer, t-shirts, toppe,undertøj, bælter. Alt tøjet er helt nyt og meget af tøjet har tags/pris skilte på. En del af tøjet er prismærket(op til kr. 2495,-) og meget har aldrig været pakket ud. (leveres i original emballage) Noget af det, som har været pakket ud, kan have været prøvet i prøverum, eller være lidt krøllet pga. nedpakningen. Så du skal måske bruge 25-30 min med et strygejern Mærkerne er bl.a. : Gozzip, Deluca Jenaswear, Vero Moda, Noa Noa, S. Oliver, One Two, Fantazy, Bon`A Parte Womenswear, Ink by Ink, ZAZAR, Friendtex, Saint Tropez,, Say HI, Den lille fabrik, INTERPOLL PARIS, DKNY, Vero Moda, Greenhouse osv osv Billederne er eksempler – du kan ønske str. og tøjdele – jeg forsøger ar indfri dine ønsker Jeg betaler fragten |
Har du en mail adresse eller kan du lokkes til at slå pb til?
Er meget interesseret