Her kan jeg vidst roligt tilføje, at det Michael siger, ikke er repræsentativt for alle os, der læser med. Det ved du forhåbentlig også godt!
Ja, jeg blev bare lige lidt provokeret af udtalelserne
Jeg kan sagtens acceptere at blive kritiseret for skarpe politiske menninger eller hvis jeg laver noget lort, men jeg bliver sgu lidt trist når man bliver kritiseret for at forsøge at hjælpe andre.
I skal osse have tak allesammen for at bruge tid på mig og andre. Helt sikkert. Jeg laver også selv en del frivilligt arbejde hvor jeg bl.andet hjælper virksomheder i krise som frivillig ved Early Warning. Og jeg laver hjemmesider som hjælper folk på foskellige måder. Så man vil jo helst ikke kritiseres når man hjælper gratis.
Jeg tænkte lige om man kan lave et eksperiment hvor man tester lidt forskellige seo teorier af. Men det er nok allerede lavet i stor stil. Er det ik?
Jeg tænkte lige om man kan lave et eksperiment hvor man tester lidt forskellige seo teorier af. Men det er nok allerede lavet i stor stil. Er det ik?
Du kan roligt regne med, at der er nogle SEO-folk, der altid har gang i et eksperiment eller to for at teste forskellige teorier af.
Men kast dig endelig selv ud i eksperimenter, hvis du vil lære mere om SEO. Det er en af de bedste måder at blive klogere på. (Altså når man har læst sig til det mest grundlæggende).
Hej Michael.
Det kan man.
Og det ER gjort i stor stil lige siden SEO kom til verden.
Det er den viden du kan købe af både Mikkel og Thomas.
Jeg har selv købt begge deres E-bøger og kan kun anbefale dem.
At du vil prøve selv at eksperimentere dig frem til sammenhængen mellem de vigtigste 200 parametre, der i kombination har indflydelse på din placering på Google er slet og ret vanvittigt, når du kan få det hele nærmest forærende ved at købe deres e-bøger.
I den situation kan jeg kun råde dig til een ting: Køb dem!
(Og nej; jeg får intet ud af at anbefale dem)
Når det så er sagt, så prøv at se videoen på forsiden af www.imarketing.dk.
Den tager sig nemlig af en ret så afgørende ting i forbindelse med SEO: