Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En halvering af dagpengeperioden må da udløse en halvering af præmien til denne forsikring.

Nu har vi i mange år betalt til arbejdsløshedsforsikringen, og nu hvor der er mange der får brug for deres forsikring, så bliver betingelserne lavet om, så de kun får halv dækning, af det de har betalt til i så mange år.

Med en forsikringspræmie på omkring 5000 kr. om året, så må man da forvente at når man kommer i den situation, at man får brug for sin forsikring, at de betaler.
Så hvis de vil sætte dækningen ned med 50 %, må de også sænke deres præmier tilsvarende ellers må da være en sag for forbrugerklagenævnet.

Selvfølgelig skal alle være med til at spare, men lige her er der tale om en frivillig forsikring, og vi er nogle der som en ekstra sikring har betalt til i rigtig mange år.

Mvh. KJS

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 15:21

Fashion-Seller
Som tiderne er nu, er det arbejdsgivernes markede, det har du fulstændig ret i. Udviklingen har jo været en lang kædereaktion. I 80,erne da jeg var i tekstilbrancen blev produktionen flyttet udenlands og mange brancer er siden fulgt efter. Det samme er ved at ske med it-arbejdet og hvad er der så tilbage her? Altså konstant færre arbejdspladser her til landet. Samtidig er vores forbrug steget og folk har vænnet sig til en høj levestandart. Jeg tro ikke spareløsningen er eneste løsning for os. Hvis vi vil bevarer vores levestandart, som den er nu, må vi finde på noget andet. Så arbejdsgiver skal altså til at tænke lidt længere idag, hvis de ikke vil hægtes af. Det var derfor jeg skrev et forslag som jeg gjorde, i de først to , af mine indlæg i denne tråd.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:36

Hulahoppigen:

Som tiderne er nu, er det arbejdsgivernes markede, det har du fulstændig ret i.

Det har det altid været... Arbejderen troede bare, at han/hun havde magten, men nu er det ved at gå op for folk, at de ik er så vigtige, som de selv går og tror...

Hulahoppigen:

Samtidig er vores forbrug steget og folk har vænnet sig til en høj levestandart. Jeg tro ikke spareløsningen er eneste løsning for os. Hvis vi vil bevarer vores levestandart, som den er nu, må vi finde på noget andet. Så arbejdsgiver skal altså til at tænke lidt længere idag, hvis de ikke vil hægtes af. Det var derfor jeg skrev et forslag som jeg gjorde, i de først to , af mine indlæg i denne tråd.

Folk er blevet dovne og forvente... Og så har alt alt alt alt alt alt alt for mange mennesker levet over evne de sidste 20 år... Men hvor der lånes, der kommer også en tilbagebetaling... Og det er den, som man ser nu, og som gør rigtig ondt, fordi man nu KUN kan have en bil i hustanden, og der KUN kan rejses en gang om året, og KUN kan købes 2 dyre designer tasker...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54

Jimi Hove:

Og mens dette indlæg blev skrevet døde hundrevis af børn over hele jorden af sygdomme og sult, som kunne været undgået, hvis alle disse mennesker, med hjertet på rette sted, i modsætning til de ækle kapitalister, havde brugt bare en lille smule af deres penge , på at hjælpe andre end dem selv.

Men den form for solidaritet , ser vi ikke . Det handler kun om mig og min friværdi

More money, more problems

Det er jo en helt anden diskution... Man kan ik redde Afrika... Afrika er nødtil at gå igennem samme industrielle udvikling, som resten af verden har været igennem. Uden denne udvikling, så kan du poste unlimited money i Afrika, men problemerne vil stadig være der, og det er jo basale problemer...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02

Jørgen Olsen:

Hvorfor er de nødt til at duplikere/simulere den udvikling vi har været igennem? Nu har vi været der - kan vi ikke hjælpe dem med at skyde genvej?

Det er jo ik teknologien, som de mangler, men know how og den menneskelige udvikling... Hvordan vil du skyde genvej der?
Alle forsøg viser gang på gang, at de er nødtil at tage et trin på trappen af gangen, og ik bare kan springe fra bunden og op på 3. etage...

Men kender du genvejen, så fyr da endelig løs, da ingen andre har fundet den endnu...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Det korte af det lange er, at vi allerede på jorden er ved at være så mange mennesker, at jorden ik længere kan brødføde os... Hvis man så begynder at redde alle liv i især Afrika, så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Hvem skal brødføde alle disse mennesker, når jorden ik kan?

Hvergang der reddes et menneskeliv i store dele af Afrika (gælder ik alle lande og alle områder), så bliver der 6 nye munde at mætte. Dvs du kan blive ved med at redde menneske liv i evig tid, eller du kan lade dem gennemgå den industrielle proces, som resten af verden efterhånden har været igennem...
Og denne udvikling har for Afrikas vedkommende intet med teknologi at gøre, men handler om menneskelig udvikling og forståelse... At gå fra analfabeter til veluddannede... Og det tager altså 4-5 generationer, at komme igennem den proces, om man kan lide det eller ej!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05

Jimi Hove:

Jeg kan ikke mere her. Jeg prøver blot at nævne at vi måske har det , økonomisk, okay i DK. Og det bliver fulgt op med at alle negre bare skal dræbe hinanden, da de alligevel keder sig.

Desværre er det en udbredt holdning i det nye romerske imperium, som er ved at styrte i grus

Problemet er jo basalt, at du ik redder Afrika ved at hælde mad og medicin i hovedet på dem 24/7...
Hvordan skal bonde lære at passe, pleje og dyrke sin mark, når FN hvert år tømmer 3 tons korn ned i hans lade... Han LÆRE DET ALDRIG!
Hva hjælper det, at DK smider milliarder af kroner efter landbruget og etablering af det i Afrika, når DK/EU tømmer overskudslagre af mælkepulver årligt i Afrika, til priser som er under Afrikanske produktionspriser...

Man laver fejl konstant dernede, og det er efterhånden ved at være en komedie at se på! Man starter projekter til mange tusinde milliarder med venstre hånd, og ødelægger samtlige projekter med højre hånd.
Facit? Afrika står stille og folk mister lysten til at støtte et håbløst projekt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:08

Jimi Hove:

Om det er at fakta ved jeg ikke, men jeg ved at selvom, der intet mad var tilbage i hele verdenen, og folk omkring mig døde af sygdom af og sult, så ville jeg blive ked af det. Og det er det jeg udtrykker her.

Men jeg forstå på det hele at vi som hvide , åbenbart er en form for overlegen super race, som har førsteret til den mad, der trods alt stadig er masser af

Så jo alt er stadig ved det samme. Det bliver bare pakket ind på forskellige måder.

White power , ikke sandt ?

Det har intet med White power at gøre... Er asiater hvide? Næ, men de er da ved at være godt stillet...

Det er kun Afrika, som halter efter for alvor...

Men det hjælper jo heller ingenting at hjælpe Afrika, når FJOLSER som Mugawbe (staves) smider de hvide farmere ud, og overlader jorden til sorte, som ik aner en pind om opdyrkelse eller andet...
Se der røg lige investeringsprojekter for et to cifret milliardbeløb igen... Og sådan kunne man blive ved med tosse eksempler...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Jimi Hove:

Fashion-Seller:
så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Med hele menneskeheden mener du så " den hvide mand " fordi de andre er jo i afgrunden allerede. Men ja Gud forbyde at den hvide mand skulle tabe sig et par kilo. Amen to that !

Europa, Mellemøsten, største delen af Asien, Nord- og Sydamerika og Australien med øerne... Happy?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Jimi Hove:

Så hvis i vil kneppe med de kendte, må i hellere begynde at tænke på andre jer selv. Det bliver hot

Hvor er Susan K, når man skal bruge hende? Arrrhhhh... ;D

Side 10 ud af 11 (101 indlæg)