I andre, tak for moralsk support Forrygende dag til alle |
tlf.nr. 50 49 10 11 - Sælges
|
Så må jeg jo få ridser i lakken, hvis det er :-) Jeg har taget skylden - at det var min manglende information. Det er nemt at snakke om moral osv. Men føler stadigvæk ikke at jeg har snydt dig Fairtime, |
Nej, jeg vil heller ikke kalde nummeret et guldnummer, Overhovedet. Når det så er sagt, så synes jeg at det stadig ligger i den pæne ende over tlf. numre :-) |
Det med at have snydt vil jeg ikke kommentere, selv om jeg nok har en mening om det. Jeg vil blot bemærke, at det er et ok nummer, men så heller ikke mere, så 50 kr. er en fair pris. I denne måned har jeg købt 52 41 31 00 for 49 kr., og det nummer er vel ikke dårligere. Jeg købte det på QXL, hvor der er masser af billige numre, og det samme gælder dba.dk. |
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
arhh.. rette bud er ikke det samme som en "køb nu pris" - det er jo ikke en QXL listing. Det jeg så ikke forstår, og gælder ikke specielt for Dino, er at I overhovedet gider byde på en vare hvor den der sætter tingene til salg ikke gider bruge 6 min. på at lave nogle ordentlige budbetingelser og startpriser. Og se her hvordan det også kan gå: Hej, Vi kan godt sige 50 kr for Filmkassen.dk Betaling foregår via. PayPal. Har du ikke en konto derinde, så opret en - det tager blot 1 min. ____ Hej Jeg handler kun via bankoverførsel, så jeg håber du kan imødekomme dette. Såfremt du fastholder Paypaæ, så kan jeg kun gennemføre handlen såfremt domænet er overført til mit handle først JNxxxx-DK Med venlig hilsen ____ OK, jeg vælger at stole på dig. ____ Det kan du roligt gøre, jeg har handlet mange domæner herinde til mange penge. Hvis du kan klare det inden kl. 13 så kan jeg betale der og ellers bliver det først engang i aften. Tak for handlen. ____ Jeg kan se der hvor jeg er registrerert på DK-hostmaster.dk (Min e-mail) er ugyldig og kan derfor først få tilsendt pinkoder via. POST (mandag-tirsdag) ____ Ok, så ordner vi det bare der. Ved godt der ikke kan gøres noget hvis mail ikke mere er aktiv. God weekend. ____ Hej, hvad siger du til 190 kr. for Filmkassen.dk ? ____ Jeg overholder altid aftaler, så hvorfor skal jeg give mere end aftalt--Sælg bare til en anden hvis du vil løbe fra en aftale. ____
|
Køb ren argan olie her