jeg har ikke skrevet under eller godkendt kontrakt/ andre betingelser som forpligter mig til at sælge.
Det er jo rart at vide, dit ord ikke er noget værd, hvis man skulle overveje at lave forretning med dig en anden gang ;)
Nej... Der er ikke grund til at vade mere rundt i det. Det er dig der har kvajet dig og derfor synes jeg sgu også du burde lade Fairtime overtage nummeret for en 50'er. Så kan du "afskrive" de 250,- som lærepenge til næste gang ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Det er mig som har kvajet mig JA :-) Det beklager jeg! Naturligvis.
Men hvis jeg kommer ned i en butik og ser nogle bukser med en 400 kr. prismærke, som egentligt koster 1000, men hvor prismærket er kommet på ved en fejl. Tror du at jeg får de bukser for 400 hvis ekspedienten opdager at det er en fejl? Næppe!!
Derfor kom tilbage til virkeligheden.
Jeg har da lavet en del handler med folk her på Amino.
I har hermed lov til at give jer til kende, jer Jeg har SNYDT. :-)
Men du har anerkendt din fejl, og det er altid rart at høre. Om der så skal være en handel for en 50'er, er mellem dig og Fairtime og ikke noget vi andre skal blande os i.
I har hermed lov til at give jer til kende, jer Jeg har SNYDT. :-)
Hej Dino
Jeg tror ikke du har snydt nogen... Så det var ikke min mening, at give folk det indtryk - det må du sgu undskylde (virkeligt).
Men jeg synes stadigvæk det er for fesent, at trække sig fra en auktion fordi man ikke er tilfreds med slutprisen - sådan fungerer auktioner altså nu engang, nogle gange falder de ud til sælgers fordel andre gange til købers.
Det er først efter auktionen er afsluttet du har givet udtryk for der er en mindstepris på nummeret. Så som du også selv erkender er det dig, der har kvajet dig.
Men du er naturligvis ikke forpligtet til at gøre en skid... My five cents er bare at det sgu ville være god stil, hvis du overdrog nummeret til Fairtime for den pris auktionen sluttede på - ikke at du skulle være en svindler eller noget, den vinkel kan jeg ikke beklage for meget.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)