På torsdag skal jeg snakke med Pernille Aalund som er en af mine personlige helte. Ikke mange ved at hun er en bemærkelsesværdig iværksættere. Da hun lavede Pernilles Univers var der bl.a. hende selv der fik ideen og lavede hele setuppet.
Har du noget du gerne vil have jeg spørger Pernille om, så kom med det :-)
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan hun administrere sin tid, om hun har sin tid på et skema, eller hvordan hun får det til at fungere?
Så tror jeg det kunne være rigtig spændende at høre hvor meget hun tænker på sit brand og hvordan hun er blevet til det brand som hun er i dag, som tv vært på QTV osv.
Du kunne jo spørge om ikke det var på tide at invitere mig?
Nå spøg til side!
Man hører jo tit at kvinder tilsidesættes i forskellige sammenhænge, men jeg synes Pernille i høj grad benytter sit udseende og sexappeal,og spørgsmålet er så om ikke der et gran sandhed i at blondiner har det sjovere?
Ja, du skal du selvfølgelig ikke spørge sådan, men jeg synes der er meget snak om kønskvotering i bestyrelser m.m. og jeg har svært ved at genkende de der svage kvinder der ikke kan komme frem ved egen hjælp alene fordi de er kvinder. Der er jo også mænd der vil på barsel, hente børnene, læse godnathistorie m.v.
Super, super, super.... Hun er en spændende person set med mine øjne. Jeg må blankt indrømme at jeg ikke er den store tilhænger af hendes talkshow, men det er nok mere et spørgsmål om indholdet end om værten .
Jeg må indrømme at jeg generelt ikke syntes at "Nu'et" er så interessant at høre om. Det spændende er, ligesom med mange af de andre du har snakket med, at høre om "Vejen frem til Nu'et".
Så jeg vil da rigtig gerne høre om hendes baggrund, hvad der oprindeligt fik hende til at gå den vej hun gjorde og hvilke tanker der har ligget bag det sammen med de både gode og dårlige oplevelser undervejs. Sådan noget syntes jeg er spændende og navnlig noget man kan lære og blive inspireret af.