Jeg mener også det at tilbyde fritlægning af billeder for 5 kr er lidt tvetydigt for der bør følge en kravspecifikation med således det er muligt at fritlægge de billeder der nu kommer,,,
Hvis jeg skal fritlægge et billede vil jeg sige at det skal være taget med et 15mp kamera og så vil jeg anbefale en cube light de fåes i flere forskellige størrelser og fra 1500-7000kr og sikrer den rigtige belysning og baggrund.
Det er ikke altid den rette taktik at være hammer billig. Folk stiller spørgsmålstegn. Hellere sige 50,- kr. + moms pr billede. For mig virker det lidt mere professionelt. Jeg ved godt det er for sent at ændre det nu.
Det kan slet ikke betale sig at få lavet af en dansker.. Jeg får fritlagt billeder via et dansk agentbureau som outsourcer til fjernøsten, og det er detaljerede billeder, og det giver jeg gerne 100 kr. for og så har de brugt 2-3 timer..
Jeg håber ikke du bruger photoshop, det koster p.t. ca. kr. 5.500,- hvis det købes via usa. Så skal du fritlægge 1.100 for at have tjent det hjem førend du selv tjener penge (som du så også skal betale skat af).
Der hvor jeg vil hen, er som et par andre i tråden her, at 5 kr. lyder alt for billigt, i mine øjne kan du ligeså godt skrive at du gør det gratis? Det lyder ikke gennemtænkt.
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?
Jeg håber ikke du bruger photoshop, det koster p.t. ca. kr. 5.500,- hvis det købes via usa. Så skal du fritlægge 1.100 for at have tjent det hjem førend du selv tjener penge (som du så også skal betale skat af).
Der hvor jeg vil hen, er som et par andre i tråden her, at 5 kr. lyder alt for billigt, i mine øjne kan du ligeså godt skrive at du gør det gratis? Det lyder ikke gennemtænkt.
Skal alt virkeligt handle om kroner og øre? Hvis manden synes det er en fair pris og har lysten, så behøver i sgu da ikke at ødelægge det for ham.
Som jeg kan se, stiller han IKKE et spørgsmål om hvor vidt det er en gennemtænkt forretning.
Lars Meyer:
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en
faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr
5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?