Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af produkt billeder tilbydes 5 kr pr. billed

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg tilbyder fritlægning af produkt billeder til en super amino pris på 5,- kr ex moms. pr. billed.

Har det interesse kan du sende en mail til mail@mark-jensen.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Vil det sige at hvis jeg sender dig et billede af en langhåret model, skudt foran en busk med håret spredt ud, så klipper du det ud for en femmer?

Jeg synes du skal uddybe lidt, hvad sværhedsgraden må være.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Nope, kun produkt billeder :) det andet et lidt for krævende..

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:21

Hej

Jeg mener også det at tilbyde fritlægning af billeder for 5 kr er lidt tvetydigt for der bør følge en kravspecifikation med således det er muligt at fritlægge de billeder der nu kommer,,,

Hvis jeg skal fritlægge et billede vil jeg sige at det skal være taget med et 15mp kamera og så vil jeg anbefale en cube light de fåes  i flere forskellige størrelser og fra 1500-7000kr og sikrer den rigtige  belysning og baggrund.

.  preben

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:30

Det er ikke altid den rette taktik at være hammer billig. Folk stiller spørgsmålstegn. Hellere sige 50,- kr. + moms pr billede. For mig virker det lidt mere professionelt. Jeg ved godt det er for sent at ændre det nu.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:33

Det kan slet ikke betale sig at få lavet af en dansker.. Jeg får fritlagt billeder via et dansk agentbureau som outsourcer til fjernøsten, og det er detaljerede billeder, og det giver jeg gerne 100 kr. for og så har de brugt 2-3 timer..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,

tak for det modtagne billede. Meget fint arbejde. Jeg er tilfreds og vil helt sikkert vende tilbage med flere opgaver hen af vejen...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg håber ikke du bruger photoshop, det koster p.t. ca. kr. 5.500,- hvis det købes via usa.
Så skal du fritlægge 1.100 for at have tjent det hjem førend du selv tjener penge (som du så også skal betale skat af).

Der hvor jeg vil hen, er som et par andre i tråden her, at 5 kr. lyder alt for billigt, i mine øjne kan du ligeså godt skrive at du gør det gratis? Det lyder ikke gennemtænkt.

Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:23

Jeg synes det er en god idé.
Dog kan jeg ikke se den store forretning i det. Jeg mener den tid du bruger skal jo dækkes ind.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lars Meyer:

Jeg håber ikke du bruger photoshop, det koster p.t. ca. kr. 5.500,- hvis det købes via usa.
Så skal du fritlægge 1.100 for at have tjent det hjem førend du selv tjener penge (som du så også skal betale skat af).

Der hvor jeg vil hen, er som et par andre i tråden her, at 5 kr. lyder alt for billigt, i mine øjne kan du ligeså godt skrive at du gør det gratis? Det lyder ikke gennemtænkt.

Skal alt virkeligt handle om kroner og øre? Hvis manden synes det er en fair pris og har lysten, så behøver i sgu da ikke at ødelægge det for ham.

Som jeg kan se, stiller han IKKE et spørgsmål om hvor vidt det er en gennemtænkt forretning.

Lars Meyer:

Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?

Nej det koster kr. 500 i administrationsgebyr. Hmm

Med venlig hilsen

Bastian

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)