Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af produkt billeder tilbydes 5 kr pr. billed

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu spurgte trådstarter ikke om råd, men tværtimod tilbød sin hjælp.

Alle starter jo et eller andet sted, og kan jo være trådstarter bruger det som en måde, at dygtiggøre sig på

Så kan ikke forstå alle dem, der føler behov for at analysere dette tilbud...

Jeg har forøvrigt fået det første billede fritlagt med tilfredsstillende resultat.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:17

Hej Mark

Jeg har sendt dig en mail, for jeg vil gerne benytte mig af dit gode tilbud.

Mvh.

Martin Mose

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:21

Man lærer faktisk ret meget af at fritlægge et større antal billeder. På de gode og nemme billeder er jeg nede på ca. 20 sekunder for en fritlægningSmile

Du skal jo regne hele processen med, det tager jo mere end 20 sec. at åbne og gemme det i 2 formater samt tiden du bruger på backup enheden af det fritlagte billede, kun fortalt som erfaringsudveksling. Yes

Mvh
Juul

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:11

Jeg kan se at trådstarter nu har sat nogen kriterier op som jeg nævnte, for modtagelsen af ordre med minimum antal ved bestilling, og med et kriterie for opgavens omfang.

Så jeg formoder ikke, til trods for flere her i debatten stiller sig uforstående overfor disse råd, at mine indlæg har været helt uden udbytte for trådstarter. Jeg erfarer mig ihvertfald at han har taget dette til sig.

Held og lykke fremover til trådstarter herfra :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:22

Lars Meyer:
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?

Send faktura med post? det er da miljøsvineri Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:33

Lagersalg123 - JEN:

Lars Meyer:
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?

Ja, og for gamle pensionister :-)

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Meyer:

Jeg kan se at trådstarter nu har sat nogen kriterier op som jeg nævnte, for modtagelsen af ordre med minimum antal ved bestilling, og med et kriterie for opgavens omfang.

Så jeg formoder ikke, til trods for flere her i debatten stiller sig uforstående overfor disse råd, at mine indlæg har været helt uden udbytte for trådstarter. Jeg erfarer mig ihvertfald at han har taget dette til sig.

Held og lykke fremover til trådstarter herfra :)

Er det ikke lige netop det, som er det fede ved sådan et forum som Amino.

Man skriver et indlæg, og så får man alle mulige nye vinkler, som man ikke lige havde tænkt på.

Nogen der har læst Arne Nelssons "Viljen til Sejr"....Jeg kan kun sige én ting: "Ned med øv-bøv'erne" Big SmileBig SmileBig Smile

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:36

Lagersalg123 - JEN:

Jeg har købt tonsvis af co2 kvoter, så er alt ok. Nu kan jeg bare svine ubehørligt til. Jeg har bilen stående kørende i tomgang når jeg parkerer, så den altid er klar når jeg skal ud at køre. Min computer står tændt 24/7, så jeg ikke skal vente på den starter op. Lyset er altid tændt så inbrudstyvene tror jeg er hjemme.

Ej spøg til side, jeg foretrækker naturligvis elektronisk faktura, som de fleste andre fornuftige moderne mennesker. Men ikke alle er helt med på noderne her. Jeg skulle jo bruge et eller andet argument til at få mit ellers meningsløse indlæg til at fremstå interessant Stick out tongue

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 03:08

Hej Lars,

Nu er minimum bestillingen sat til 10 billeder, så frimærket skulle der nok være råd til, eller også som en anden bruger nævnte bliver det med administrations gebyr hvis det skal med posten ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:06

Sæt et højt administrationsgebyr for fremsendelse af papirfaktura - så slipper du helt automatisk for at skulle smage den grimme smag af frimærker Big Smile

Indtil videre har jeg kun fremsendt én faktura pr brev, og den blev ikke engang betalt til tiden.....

Ha' en rigtig god dag.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)