Man lærer faktisk ret meget af at fritlægge et større antal billeder. På de gode og nemme billeder er jeg nede på ca. 20 sekunder for en fritlægning
Du skal jo regne hele processen med, det tager jo mere end 20 sec. at åbne og gemme det i 2 formater samt tiden du bruger på backup enheden af det fritlagte billede, kun fortalt som erfaringsudveksling.
Jeg kan se at trådstarter nu har sat nogen kriterier op som jeg nævnte, for modtagelsen af ordre med minimum antal ved bestilling, og med et kriterie for opgavens omfang.
Så jeg formoder ikke, til trods for flere her i debatten stiller sig uforstående overfor disse råd, at mine indlæg har været helt uden udbytte for trådstarter. Jeg erfarer mig ihvertfald at han har taget dette til sig.
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?
Hvis jeg nu beder om kun ét billede fritlagt, sender du mig så en faktura på 5 kr, som jeg gerne vil have tilsendt pr. post (det koster kr 5.50 i porto) - hvordan får du det til at løbe rundt?
Jeg kan se at trådstarter nu har sat nogen kriterier op som jeg nævnte, for modtagelsen af ordre med minimum antal ved bestilling, og med et kriterie for opgavens omfang.
Så jeg formoder ikke, til trods for flere her i debatten stiller sig uforstående overfor disse råd, at mine indlæg har været helt uden udbytte for trådstarter. Jeg erfarer mig ihvertfald at han har taget dette til sig.
Held og lykke fremover til trådstarter herfra :)
Er det ikke lige netop det, som er det fede ved sådan et forum som Amino.
Man skriver et indlæg, og så får man alle mulige nye vinkler, som man ikke lige havde tænkt på.
Nogen der har læst Arne Nelssons "Viljen til Sejr"....Jeg kan kun sige én ting: "Ned med øv-bøv'erne"
Jeg har købt tonsvis af co2 kvoter, så er alt ok. Nu kan jeg bare svine ubehørligt til. Jeg har bilen stående kørende i tomgang når jeg parkerer, så den altid er klar når jeg skal ud at køre. Min computer står tændt 24/7, så jeg ikke skal vente på den starter op. Lyset er altid tændt så inbrudstyvene tror jeg er hjemme.
Ej spøg til side, jeg foretrækker naturligvis elektronisk faktura, som de fleste andre fornuftige moderne mennesker. Men ikke alle er helt med på noderne her. Jeg skulle jo bruge et eller andet argument til at få mit ellers meningsløse indlæg til at fremstå interessant
Nu er minimum bestillingen sat til 10 billeder, så frimærket skulle der nok være råd til, eller også som en anden bruger nævnte bliver det med administrations gebyr hvis det skal med posten ;)