Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Toolbar på website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her... ingen toolbar i IE, dog kommer de samme 2 fejl som allerede nævnt. I FF virker toolbaren.

Tror du kan optimerer dit site rigtigt meget ved at lege med google page speed

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 21:30

Jeg sidder på nettet via iPhonen = ikke verdens vildeste forbindelse.. Men jeg fik siden meget hurtigt loadet?
Toolbaren ser fin ud i FF ja, men den kan også forvirre nogle, prøv evt. at skære lidt ned på antallet af features :)

/Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Jeg har set flere negative reaktioner på toolbaren forskellige steder på nettet, og min holdning er den samme: Den er irriterende.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:06

Hej Gustav,

Det ser ud som om den er helt gal med billederne på fosiden af din blog. De har extension ".jpg", men bliver loaded som ".png" i min viewer. Et par stikprøver fyldte 126KB pr. billede, hvilket er alt for meget i den størrelse. 

Den type billeder behøver kun 75% quality i JPG. Et hurtigt eksperiment fik det ene af billederne fra 126KB ned til 18KB!

Det kunne tyde på, at der er en skummel billede-opsætning i din blog.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:23

Ja siden er vanvittig langsom - gaab, men det er jo allerede pointeret. 

Jeg vil hellere kigge lidt nærmere på toolbaren, for efter lidt klikken rundt så forstår jeg ikke helt formålet med den.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre dine overvejelser for at installere den?Hvordan mener du den kommer til gavn for dine læsere?

Jeg kan godt forstå du gerne vil have profileret dit RSS og evt. også funktionen hvor man kan dele dit site på andre sociale medier.

Men jeg er som læser egentlig ret ligeglad med hvor mange der er online. Især når vi typisk kun snakker 1-10 personer, og jeg er egentlig heller ikke interesseret i at se private fotos af dig fra facebook.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:44

Hej alle

Jeg har nu skiftet designet på hjemmesiden, til noget lidt mere simpelt hvilke betyder at alle billederene på forsiden er væk.

Jeg vil derfor høre om i stadig oplever at siden er langsom?
Jeg har ingen problemer hos mig selv, men det synes jeg nu heller ikke jeg havde før :D

Tak på forhånd.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)