Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 14 ud af 19 (190 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

MediaHuset:

Jeg mener så det er erhverv, da thomas mener vi er "partnere" og vi har gang i en forretningssamtale om ideer og planer.

Ellers er vi ikke partnere, men bare 2 private der snakker og uden aftaler

Vi er ikke partnere, har aldrig været det og bliver det aldrig Skype-Wink

Så har du vel også bare fortalt en tilfældig person om alle dine planer Big Smile

Vi er ikke partnere, kender knap nok hinanden..

Men vi er i et samarbejde ? 

Jeg er ikke med

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke kommenterer på det som der konkret er sket i denne tråd, for den er godt nok blevet helt f..ked up (hvilket desværre efterhånden sker alt for ofte....)

Men, jeg vil godt støtte op om at der desværre er rigtig mange bevidste svindlere, småfuskere og mere eller mindre tvivlsomme wanne-be-iværksættere-som-bare-er-nogle-forbandede-hustlende-umoralske-samvittighedsløse-møghunde  og krisen har tilsyneladdende virket som en gødning for denne type mennesker, for der kommer ihvertfald flere og flere af dem - også herinde på Amino.

Normalt plejer jeg ikke herinde at dele ud af forretningsmæssige detaljer fra min hverdag, men jeg gør en undtagelse i denne sammenhæng og smider en bombe som rystede mig og min opfattelse af mine med-Amino'er:

I forbindelse med udarbejdelsen af årsregnskabet for produktionsselskabet af MediaMouse, kørte vores revisorer og jeg en statestik på hvilke tab virksomheden har haft og hvordan de har været fordelt. Og en af de ting vi bl.a. ved er hvordan kunderne er "kommet ind". Og det vil også sige at vi ved hvilke kunder der f.eks. kommer via Amino. Derved kan vi også sammenkoble dette med  f.eks. en kunde som skylder os penge, eller vi decideret har tabt penge på f.eks. ved at de er gået under jorden, har ignoreret dom i retten, erklæret sig konkurs eller lignende.

OG HER KOMMER DET SÅ: Over 2/3 af vores tab over de sidste 2 år er skabt af mine kære med-Amino'er....
Det er fandme dårlig iværksætter-ånd !! - nej, jeg vil kalde det dårlig Amino-ånd.
Men det afholder tilsyneladdende ikke andre iværksættere fra at mene, at de er i deres fulde ret til at prøve at snyde andre bare fordi de ikke selv kan få deres egen biks til at løbe rundt.

Men som I også kan se, så har det nu ikke afholdt mig fra stadig at skrive herinde Geeked.
- Og ja, vi tager stadig mange opgaver ind fra Amino'er - men der er nok også et par kunder som har bidt mærke i at vi screener dem lidt hårdere end tidligere.

Så Thomas, uanset hvem det er der har gjort hvad og hvordan det konkret er sket, så kan jeg kun give dig et klap på skulderen og bekræfte lige præcis det som jeg også skrev i dit tidligere indlæb med videobloggen fra Berlin:

Det er dét her som giver dig erfaring !
- og som kan være med til at gøre dig til en bedre og derved successfuld iværksætter Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58 | Låst

Lundsby:
Men det er klart min erfaring, at man ikke normalt røvrender sine samarbejdspartnere i Danmark.

Ikke for at lyde negativt, men det er faktisk meget normalt at det sker.

Forstil dig et lille serigrafi firma, der laver lidt serigrafi, og samarbejder med et tampontrykkeri....sådan at man kan tage begge typer opgaver ind.

Og en dag kommer en kosulent forbi og siger hej billig tilbud, denne tampon maskine billlig, næsten forærring. Så selvfølgelig hopper serigrafi firmaet på den, og laver selv de opgaver i huset, og bibeholder priserne, så de kan tjene noget ekstra.

Dette eksempel har jeg selv oplevet. Og det serigrafi firma, det er faktisk vokset siden da....faktisk til over dobbeltstørrelse, så kom ikke at sige at der findes moral i dansk erhvervsliv.

/Kenneth

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:58 | Låst

MediaHuset:

Jeg er ikke med

Det har vi bemærket.

Et godt råd kunne være at stikke piben ind, inden det blir for pinligt!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 23:01 | Låst

Thomas siger vi ikke er eller har været partner, hvor kommer denne debat så fra ?

Han starter med vi er partner..

Smutter igen..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:03 | Låst

Kenneth:

Ikke for at lyde negativt, men det er faktisk meget normalt at det sker.

Forstil dig et lille serigrafi firma, der laver lidt serigrafi, og samarbejder med et tampontrykkeri....sådan at man kan tage begge typer opgaver ind.

Og en dag kommer en kosulent forbi og siger hej billig tilbud, denne tampon maskine billlig, næsten forærring. Så selvfølgelig hopper serigrafi firmaet på den, og laver selv de opgaver i huset, og bibeholder priserne, så de kan tjene noget ekstra.

Dette eksempel har jeg selv oplevet. Og det serigrafi firma, det er faktisk vokset siden da....faktisk til over dobbeltstørrelse, så kom ikke at sige at der findes moral i dansk erhvervsliv.

Det har da absolut intet med at røvrende nogen at gøre... At man udvider er bare et skulderklap, og det betyder jo af og til, at nogle samarbejdspartneres services bliver overflødige...

Hva går bankskifte, ny IT leverandør mm så ind under i den der form for optik?

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:04 | Låst

Nogen der har pandekager endnu ?

Kunne godt lige nuppe en enkelt at sove på Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:06 | Låst

MediaHuset:

Thomas De Oliveira:

MediaHuset:

Jeg mener så det er erhverv, da thomas mener vi er "partnere" og vi har gang i en forretningssamtale om ideer og planer.

Ellers er vi ikke partnere, men bare 2 private der snakker og uden aftaler

Vi er ikke partnere, har aldrig været det og bliver det aldrig Skype-Wink

Så har du vel også bare fortalt en tilfældig person om alle dine planer Big Smile

Vi er ikke partnere, kender knap nok hinanden..

Men vi er i et samarbejde ? 

Jeg er ikke med

Vi kender hinanden meget godt, det har jeg dokumentation for, igennem blandt andet MSN. 

Jeg har været for naiv, og det har (ham der har snydt mig) manipuleret med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13 | Låst

Det var ment som et svar på lundsby, om at man ikke røvrender hinanden. Men det gør man, man går ind på hinandens markeder. Og det er det du kalder udvidelser......Og jeg er enig i din betragtning, problemet er at det er der mange som der ikke er.

/Kenneth

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 23:13 | Låst

Hvad mistede du ? Ingenting udover lidt stolthed. du fik ingen ordre og jeg fik ingen ordre. Yes

Nu er vi så ikke partner eller samarbejder er der jo intet der hindre i at gå videre..

Så lad os kæmpe om kunden ;-) Og den anden underleverandør..

Side 14 ud af 19 (190 indlæg)