Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 4 ud af 19 (190 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vidste hvad det var, du var ude efter, hvorfor spørger du så i første omgang og spilder vores andres tid?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:06 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Ikke for at jeg ønsker at deltage udpræget i denne debat, men er det Mikkel Friis´s virksomheder der henvises til i denne sætning?

Nå, så fik vi måske forklaringen på at Mikkel havde så travlt med at lukke sin profil. Hvis det er tilfældet kan jeg sgu godt forstå det, for det er da virkelig god stil at tage røven på en naiv 14 - 15 årig for at tjene lidt penge. Så må man håbe at det er det værd.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Lagersalg123 - JEN:

Ikke for at jeg ønsker at deltage udpræget i denne debat, men er det Mikkel Friis´s virksomheder der henvises til i denne sætning?

Nå, så fik vi måske forklaringen på at Mikkel havde så travlt med at lukke sin profil. Hvis det er tilfældet kan jeg sgu godt forstå det, for det er da virkelig god stil at tage røven på en naiv 14 - 15 årig for at tjene lidt penge. Så må man håbe at det er det værd.

Han har skam mange profiler her på Amino

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas jeg er sku ked af du er blevet snydt af en person fra Amino. Jeg kan ikke give dig så meget råd andet end Op på hesten igen!

Skulle du få brug for hjælp eller noget så skal du være velkommen til at skrive, så skal jeg nok lade være med at stjæle dine kunder ;) :)

God Lørdag Thomas! Dont give up!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:11 | Låst
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 7 person

Lagersalg123 - JEN:

MediaHuset:

ha ha ha... Du er jo ikke eneste der er leverandør og som du selv siger aldrig leveret en opgave for dem :-)

Billigere, hvor kommer det fra ?

Sur ? ja kan du ikke levere er der jo andre der skal løfte opgaven :-)

God aften mester

Vi havde aftalt at mine partnere som jeg leverede denne ydelse til, skulle han ikke tage kontakt til.. Men hvad tror i han gør? ovenikøbet mens jeg er i Berlin på en lille ferie.. Han tager selvfølgelig kontakt til dem og går mig bag ryggen og lyver for mig... Skype-Angry

Ja jeg tror sgu også at det er MikkelFriis.

Og jeg forstår heller ikke jer som hagler Thomas ned - det er sjovt nok nøjagtigt de samme mennesker som hagler ham ned i tråden om hans videoblog fra Berlin. Man skulle tro  at disse mennesker har ét eller andet imod Thomas? Det er måske fordi at han siger Fuck Jante og gør som han har lyst til? Tongue Tied

Personligt syntes jeg faktisk også selv at Amino stille og roligt er ved at udvikle sig til en tøseklub. Der findes heldigvis mange tråde hvor folk ikke hakker hinanden ned, men der findes tilgengæld også tråde som denne, hvor folk går helt bananas. Det er sgu lidt ærgeligt Sad

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:12 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Igang.

Om jeg havde travlt med at komme væk har intet med dette at gøre !!.

Oliveira har ikke haft en eneste opgave gennem firmaet og de kontakter mig så og spørg om jeg kan hjælpe..

Jeg kender ikke olievera ret godt, ,men skulle jeg så ringe til Berlin og hører om det var iorden og tage en opgave for nogen der ringer ?

mener ikke jeg skal huske på alle andres kunder og lige tænke, øhh må jeg tage denne ordre når jeg bliver kontaktet

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:13 | Låst

Det kan godt være at I, i "MediaHuset", har fået jer en stor ordre på den her måde, men den måde I opfører jer på her, vil sandsynligvis betyde at I bliver frasorteret når andre søger leverandører indenfor jeres branche.

Så Oliveria bare tage det her som en lærestreg og glem det aldrig.

Det lyder lidt som om folk har ondt i rø... over at Oliveria i hans unge alder er iværksætter og igang med at følge sine drømme. Hvem sagde Jante-loven ikke eksisterede længere. Istedet for at sige "respekt for det du har opnået og ønsker at opnå" siger man "du er da for ung, lad lige de voksne komme til". Sørgeligt.

Kommer snart...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bautik:

Thomas jeg er sku ked af du er blevet snydt af en person fra Amino. Jeg kan ikke give dig så meget råd andet end Op på hesten igen!

Skulle du få brug for hjælp eller noget så skal du være velkommen til at skrive, så skal jeg nok lade være med at stjæle dine kunder ;) :)

God Lørdag Thomas! Dont give up!

Jeg siger det samme Thomas, har du brug for noget hjælp, gode råd eller andet fra en 3. part, så skriver du bare en PM. Så vil jeg da selvfølgelig gerne hjælpe. Gider bare ikke hjælpe igennem denne tråd, man bliver jo bare slået ihjel, parteret og brændt på et bål med et heksehyl i røven...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14 | Låst

Umodne Thomas har én profil her på Amino.dk

Hvorfor skal du offentliggøre informationer som ikke vedrører alle, kan du ikke bare holde din mund?

Jeg tror nemlig ikke at Mikkel er interesseret i, at du skriver de ting om ham, selvom de passer!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:16 | Låst

om vi samarbjder ? vi skriver lidt på msn, er det samarbejde ? Aldrig mødt ham, vi har delt ideer..

Nu ved jeg ikke om firmaet ønsker sig offentliggjordt, men så stort firma der har flere underleverandører kan jeg ikke se problemet i at tage en opgave olivera ikke kunne tage da han er på klassetur.

Side 4 ud af 19 (190 indlæg)