Jeg er bare pisse sur over man ikke kan stole på folk mere! |
Skal du være velkommen til, men kan du så ikke være sød, og spare dine medmennesker for det **** ?
Jeg er bare pisse sur over man ikke kan stole på folk mere! |
Skal du være velkommen til, men kan du så ikke være sød, og spare dine medmennesker for det **** ?
|
Løgn
|
Jep det ved jeg og kan godt følge dig. Men "what doesn't kill you makes you stronger" |
Hvad er dit formål med at blande dig i denne tråd?
|
Det er sure lærepenge, og dem kommer der flere af undervejs. Det er ikke klogt at fortælle andre hvem man leverer hvad til, og slet ikke til hvilken pris. Det er en sag mellem dig og dine kunder. Du kunne vel heller ikke finde på at offentliggøre de oplysninger på en hjemmeside? Hvis man gør et god stykke arbejde, skal man også være stolt af det. Men at sidde og udlevere så mange brugbare oplysninger, til en som du ovenikøbet ved er en konkurrent, er altså direkte dumt. Men den fejl begår du ikke en anden gang. Hvis du alligevel føler at det er nødvendigt, eller kan se en fordel i det, skal du nok overveje at benytte en NDA fremover. Du har ingen garantier med sådan én, men du er væsentligt bedre stillet. I dit tilfælde er der selvfølgelig et aspekt omkring alder på dig og en evt. samarbejdspartner, som jeg ikke helt kan gennemskue konsekvenserne af. Det er der forhåbentlig andre der kan hjælpe med.
Ja, hvad gør du? Prøver at få kunden eller kunderne tilbage, med det fald i fortjeneste det giver. Men hvis du gør det, skal du bare huske at det mellemværende du har med brugeren herfr, ikke vedrører dine kunder eller nogen andre. At du er blevet snydt er ærgeligt, men at tude over det til kunder og samarbejdspartnere, er direkte uprofessionelt. Så det skal du i hvert fald ikke gøre. Alternativt kaster du dig over at finde nogle nye kunder, og tager denne oplevelse med i bagagen. Og så lidt dårlig morale, som du kan bruge hvis du vil: I dag har været en god dag, for du har lært en vigtig lektie af en fejl, som du ikke gentager igen. Den er irriterende lige nu, men den sparer dig måske for at begå den på et tidspunkt hvor det virkelig koster. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Så vidt jeg ved er Amino.dk et debat-forum, enhver som vil deltage _KAN_ deltage, og _DU_ skal og kan ikke fratage mig den ret.
|
Ikke for at jeg ønsker at deltage udpræget i denne debat, men er det Mikkel Friis´s virksomheder der henvises til i denne sætning? Vi havde aftalt at mine partnere som jeg leverede denne ydelse til, skulle han ikke tage kontakt til.. Men hvad tror i han gør? ovenikøbet mens jeg er i Berlin på en lille ferie.. Han tager selvfølgelig kontakt til dem og går mig bag ryggen og lyver for mig... |
Køb ren argan olie her
Oliveria bliv voksen og ta ansvar !.. Man kan ikke som ene mand tage og løfte en opgave for sådan et stort firma! Der vil altid være flere underleverandører... Man skulle måske ringe til berlin og spørge om lov til en ordre ? humor |
Til alle jer, som bare har kommet med ubrugelige indlæg, læs dette indlæg igennem, det er netop sådan et jeg havde håbet fra start..
|