Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 2 ud af 19 (190 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tænkstort:
Hvilken Amino-bruger er det? Det ville hjælpe at vide hvem det er, så man ikke begår den samme fejl som du har gjort

Jeg er tilbage holdene med at nævne navne, da jeg først lige skal have snakket med min partner. 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:47 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Rettelse citer venligst hvornår jeg skrev at du havde et stort firma? jeg synes det lød somom det var en stor odrer måske mistolkede jeg dit indlægSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja, du er lidt til grin hva'? 
(Din "smukke" smiley efter "sikke et stort firma!" )

Man går til en advokat når det er sådan, at man er ude i en "konflikt" man ikke selv har lyst, tiden eller kompetencerne til at løse.

Det kan godt være du ønsker at benytte de råd du får fra Amino.dk's brugere, men at tage fat i en fagkyndig person som ved hvad vedkommende laver, er langt bedre end de svar du får fra "hjemme-juristerne" her på Amino.dk.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:49 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Web-siden.dk:

Jeg undrer mig lidt over at du kalder en fra amino for et svin det er lagt fra pænt og der er siklkert 2 sider af samme sag så måske var den mest korekte løsning at du kontaktede en advokat.Smile

Jeps... Jeg kontakter en advokat og siger ''hey, jeg er sgu blevet snydt fordi jeg har været for naiv til at snakke over mig, der er ingen kontrakter inden over.. Kan du hjælpe mig?'' No

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:52 | Låst

Man lærer kun af sinde fejl, desværre er det sådan!

Jeg stoler også meget på folk, men i forretning er et ord ikke mere et ord desværre!

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:52 | Låst

Yusuf:
Det kan godt være du ønsker at benytte de råd du får fra Amino.dk's brugere, men at tage fat i en fagkyndig person som ved hvad vedkommende laver, er langt bedre end de svar du får fra "hjemme-juristerne" her på Amino.dk

Hjemme-juristerne? du beskriver da mange af Amino's brugere rigtig flot var? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Du er blevet dolket i ryggen af en person som du stolede på, du har været naiv og ikke gjort dit arbejde ordenligt, i henhold til kontrakter, aftaler mm.

Så, hvad med at lave et Talkshow om det, så kommer der i det mindste noget "godt" ud af det.

Du kunne kalde det " Ung, naiv og dum! "

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

ha ha ha... Du er jo ikke eneste der er leverandør og som du selv siger aldrig leveret en opgave for dem :-)

Billigere, hvor kommer det fra ?

Sur ? ja kan du ikke levere er der jo andre der skal løfte opgaven :-)

God aften mester

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Yusuf:

Du er blevet dolket i ryggen af en person som du stolede på, du har været naiv og ikke gjort dit arbejde ordenligt, i henhold til kontrakter, aftaler mm.

Så, hvad med at lave et Talkshow om det, så kommer der i det mindste noget "godt" ud af det.

Du kunne kalde det " Ung, naiv og dum! "

Jeg kunne også lave et talkshow om hvordan Amino er blevet efter sådanne brugere som *** er kommet til ;) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad vil du egentlig med dette indlæg? Husk alle kan blive Amino selv Stein Bagger Big Smile Du lyder lidt som Fin Nørbygård Big Smile

Side 2 ud af 19 (190 indlæg)