Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ring Gratis til 60 destinationer i verden med zerOcall

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne oplyse mine danske kunder om jeres gode tiltag, det er en god mulighed for mig at tilbyde dem at ringe billigt til mig i Italien.

Jeg fik stor lyst til at give jer goodwill, på grund af det fjols, som tidligere i tråden forsøgte at bombe jer ned.

Ellers tror jeg at i nemmest kommer hurtigt ud over stepperne online på facebook, derinde tror jeg i kan få stor positiv opbakning til projektet.

Jeg er igang med at bygge en FB gruppe og nåede ved almindelig netværks pyramide udsendelse op på næsten 10.000 personer som blev inviteret, altså "gratis" markedsføring, hvor man slider lidt på vennernes goodwill.

Kunne måske godt finde på at gøre opmærksom på jer, på min gruppe.

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:50

Hej Finn

Vi er meget glad for din opbakning, og den støtte du tilbyder os. :), det er vel det man kalder "held i uheld" :-)

hvad hedder din gruppe på FB?

Må jeg spørger om din virksomhed hvad laver i??

mvh.

Ole

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:04

Hej Ole

Min facebook gruppe kan du finde på dette link: http://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=258137213546

Prøv at gå ind under konkurrence, jeg har lavet en konkurrence for at motivere og skabe opmærksomhed, den er med venners hjælp nået ud til omkring 10.000 modtagere, mit tilbud er i udlandet, så nogle takker nej, men dem som takker ja de er interessante og vil gerne modtage forskelligt relavant materiale. Jeg regner med at ende med en gruppe på 1000 - 2000 interesserede medlemmer, som jeg vil bearbejde løbende.

Min tese er at de fleste som har et godt tilbud og en konkurrence kan nå ud til min. 10.000 med venners hjælp og det er gratis markedsføring. Hvis man skulle i en avis ville jeg skyde på at den skulle have omkring 100.000 læsere for at opnå samme effekt og man skal være på en af de dyre sider.

Jeg bor i Italien, jeg er arkitekt, men den branche går ikke så stærkt for tiden, så vi (konen og jeg)har kastet os over turistbranchen med et lille pensionat og feriehusudlejning i midt Italien, vi henvender os mest til danskere, så jeg arbejder meget med net baseret markedsføring. Det er ikke nogen mega stor virksomhed, men jeg kan måle og registrere på mine forskellige markedsføringstiltag. Jeg deler gerne mine erfaringer med andre seriøse iværksættere, som kan bruge mine erfaringer til noget..

De bedste hilsener

Italien Finn

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:55

Hej Finn

Jeg vil nu starte med at sige efter at se dit link får jeg nærmest lyst til at tage på ferie :-). Jeg synes samtidig at det er kanon fed ide at lave en konkurrence og derved sprede budskabet. Den idé vil jeg da også helt klart benytte mig af. :-)

Da vi er relativ nye på marked og har derfor lidt begrænset viden omkring hvilken medier er bedst til at sprede budskabet, der er et hav af markedsføringsmuligheder, vi er bare bange for at bruge penge de forkerte steder, især fordi vi har meget begrænset af dem.

Endvidere har vi den holding at mund til mund er den bedste reklame og kan vi på en eller anden måde få aktiveret den slags markedsføring vil vi komme 100 gange hurtigere ud til verden end ved at bruge penge på reklame, især fordi mange har svært ved at tro at noget er helt gratis. :-)

Så hvis du har nogle gode tip, så vil det være super at hører dem. Jeg vil vædde på at mange andre sidder i den samme situation som os.. :-)

hilsen

Ole

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:19

Hej Ole

Kan du anbefale nogle pakker på markedet som giver 50-60 timer gratis telefoni til mobil for 299/md?

/V8

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:21

Imran Sadiq:

Hej Ole

Kan du anbefale nogle pakker på markedet som giver 50-60 timer gratis telefoni til mobil for 299/md?

/V8

Mobil til mobil, eller fastnet til mobil?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Finn

Tjek www.vopium.com det virker fra Italien. ;-)

Og Vopium virker fra Australien, Argentina, Bahrain, Belgien, Bulgarien, Brasilien, Canada, Chile, Columbia, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Hong Kong, Irland, Israel, Italien, Japan, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Mexico, New Zealand, Norge, Polen, Portugal, Puerto Rico, Schweiz, Singapore, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Sydafrika, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn, USA, Venezuela og Østrig.

/Imran

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 15:31

Og hvis man gerne kigge på noget besparelse for roarming, der dog nogle forbehold som nævnt forneden:

Opkald fra udlandet

Vopium vil altid finde den billigst mulige måde at ringe på for dig. Når du er i udlandet vil Vopium registrere, at du roamer på et udenlandsk netværk og vil slå fra, fordi Vopium ikke er den billigste løsning for dig.

Hvis du imidlertid ringer til ikke-EU-lande, vil du stadig spare masser af penge ved at bruge Vopium. I de tilfælde vil det stadig være en fordel for dig at bruge Vopium, selv i udlandet.

Hvor meget betaler du i udlandet?

Når du ringer internationalt fra udlandet, omdirigerer Vopium dit opkald til et lokalt 'access-nummer' i det pågældende land i stedet for at ringe til 'access-nummeret' i dit hjemland. Du betaler din teleudbyder en roaming-afgift for at foretage et lokalt opkald i det land, hvor du befinder dig. Vopium vil dernæst tage den normale udlandstakst til det land, du ringer til. De fleste teleudbydere i EU opkræver den samme roaming-afgift for alle opkald indenfor EU - her vil Vopium være slået fra, da du evt. ikke vil ringe billigst via Vopium. Hvis du derimod ringer til et ikke-EU-land, kan du stadig spare masser af penge ved at bruge Vopium, også når du ringer fra udlandet.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 00:58

Hej Imran

Mht. pakker jamen der findes mange forskellige pakker, prøv evt. med telenor 299 dkk 60 timer.. men du betaler opkaldsafgiften, ellers har telmore, cbb, tdc og andre virksomheder hvor opkalds afgiften også er inkl.

Inden for kort til kommer vi til at lancerer løsning hvor man kan ringe til lande som ikke er gratis, hvor prisen bliver utrolig konkurrence dygtig.

mvh

Ole

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:07

Hej Ole

Har prøvet jeres service den er super god , er da ikke et firma i Danmark som tilbyder gratis opringninger til mobiler i danmark.

Fordi så har jeg dog nærmest gratis opkald til udlandet også med jeres service ?

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)