heej.. jeg syntes det er lidt underligt.. jeg havde mindre end 25 kr tilbage på min lebera taletidskort.. og jeg talt måske kun 5 min så gik den ud. så købte jeg et nyt kort med 50 kroner i og den talte jeg kun 15 eller mindre med ?? vil du så lige fortælle mig og hvordan det så kan være gratiis?? jeg prøvede at ringe til CV nummeret men den bibede som vil sige nummeret ikke eksistere?? jeg vil meget gerne hører om hvordan og hvorledes man skal bruge zerocall????
vil du så lige fortælle mig og hvordan det så kan være gratiis??
På siden står der, at du betaler din almindelige danske minuttakst for at ringe på til det hovednummer de har skrevet.
Dvs. du betaler din almindelige danske Lebara takst for at ringe til det danske nummer, men opkaldet fra det nummer og ud til det land du vil ringe til, er gratis.
Hvis du eks. har CBB fri tale, eller et andet produkt med fri taletid, betaler du altså ikke noget.
Der er flere med fri tale fra fastnet til mobil, men jeg tror også at hullet bliver lukket der. Desuden er de ikke så billige som Fullrate, f.eks. tager TDC det dobbelte for samme løsning.
Fri tale fra mobil til mobil virker stadig, men det koster jo også knap 400,- kr. om måneden hos Telmore og CBB.