Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side har fået nyt design og et forum, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:41

Hmm... Selve sidens design er standard Wordpress-tema, så vidt jeg kan se. Hvis du sammenligner den med www.kristoffer-hjerrild.dk, så er det akkurat det samme, så har ikke så mange kommentarer til det, udover at prøve at ændre i det. :D

Men selve temaet er der mange muligheder i, hvis man vil bruge lidt tid på at ændre lidt i det. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:36

Selve siderne ser fine og professionelle ud - dog uden sådan rigtig at skille sig ud. I mine øjne er det nu også vigtigere, at de er overskuelige og nemme at læse for en blog som din.

Jeg er dog ikke særlig vild med den mørke baggrundsfarve. Det giver et lidt dystert udtryk på siden, og skaber alt for høj kontrast til indholdet - noget som drager øjet væk fra selve indholdet på siden.

Jeg ville nok prøve at eksperimentere med en meget lysere farve. Måske over i noget beige-creme farvet.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:23

Design okay Smile

Dog må du meget gerne prøve og være mere nyskabende med dine tekster afsøge hvad sker der af nyt før det sker Danmark din side skal simpelthen være for and din danske korkurrentere , dette kræver selvfølgelige du bruger masser af timer på at google dit emme kigge i alverdens ny artikler igennem med den der er først vinder , den der ikke ændre sig taber , for i alle fag sker der en udvikling meste mod det bedre .

Er ekstrem tidskrævende at være først , med succes kræver meget arbejde som reglen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:53

Som andre også nævner, så er sitet forholdsvis simpelt og det er begrænset hvad man kan sige til det. Jeg syntes menubaren giver en fin dybde i sitet, men jeg mener du skal gøre noget ved dit logo. Det er som sådan fint nok med tekst, men det er jo slet ikke anti aliased. Dvs at det hakker sådan i kanten.... Det ville nok være en ting jeg mener du skal kigge på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)