Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælgere, ambitiøse personer søges - generøst tilbud mener vi selv

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

I må da gerne kontakte mig.

Jeg er ny på denne side, så jeg aner ikke om det jeg skriver kommer i offentligt forum. for en sikkerheds skyld vil jeg undlade at vedlægge tlf og lign.

Jeg prøver af hvad der sker når dette sendes.

Venligst

May-Britt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hej Eric

Det lyder som et rigtig spændende projekt.

Du må gerne kontakte mig med yderligere information

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen - kasper-andreassen@hotmail.com

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 05:15

TILBUD til de første 10 seriøse Amino Iværksættere der siger JA:

"Invester €275 i en mini-franchise og vor virksomhed giver dig straks €260 tilbage i aktier der steg 29% da en af de virksomheder vi har investeret i vandt Iværksætterpris for få dage siden ..."

Hej ...

Nyt Coaching Game, "Nyt Skype Eventyr" (ser det rigtignok ud som ... i hvert fald i mindre stil), aktier der steg 29% over en uge da en iværksætterpris tilfaldt en af vores investeringer  .... m.v.

Beklager at jeg indtil i dag ikke har været i stand til at svare på ret mange henvendelser vedr. denne tråd ... men, travlt har der været med ny stilling, udland og "tak-skal-du-ha" ...

- Er du stadigvæk interesseret i at blive en del af en nystartet, men sund virksomhed, da PM venligst min person. Kan i hvert fald tilføje at vi har nogle muligheder som ikke mange andre har.

- For meget små penge - € 275,00 - er det muligt at erhverve sig en mini-franchise med mange muligheder ...

... fordi at jeg ikke har haft tid til at underrette interesserede tilbyder jeg gratis aktier til en værdi af € 260,00 i de 2 virksomheder vi ejer eller er shareholders i.  Tilbuddet gælder i januar. Og kun til de første 10 seriøse Amino Iværksættere/forretningsfolk der kan se mulighederne i et samarbejde med os.

...Vi Investerer i Iværksættere med geniale ideer ...

Hvad modtager du når du bliver partner og medejer?

- Du vil blive medejer af firmaerne www.Partnerdialog.net  og en Multifuntional IP Terminal-virksomhed med store muligheder.

- Du vil opnå rettigheden til at købe aktier i investeringsvirksomheden Worlddect3 Ltd. til en meget lav pris i januar, februar 2007.

- Du vil modtage online investment account så du online har mulighed for at følge med i enhver bevægelse, og følge dine aktier.

- Rettighederne til at sælge spillet Partnerdialog© worldwide (excl. Kina)

- Din egen smarte Webshop med 5 forskellige betalings løsninger.

- State-of-the-art online kontor, hvorfra du kan styre alt i real time

&nb

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 06:23
Tråden her hører da vist hjemme i MLM.

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 06:44

Hurtigt svar til Lasse ...

- Vi har traditionel salgsdivision der henvender sig til alle former for virsomheder

- Vi har en investeringsdivison der henvender sig til alle der vil investere i vores investeringsselskab

- Samtlige partners sælger via webshopløsninger der intet har med MLM at gøre

- MEN, vi har også en networking divsion

- Vi har valgt at oprette samtlige ovenstående forskellige salgsdivisoner så man selv kan vælge.

Måske ville det have været bedst at placere denne tråd under INVESTERING ... det havde nok været mest nærliggende.

Ha´en fin dag,

Eric

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)