Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

succes smager godt :D

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

JA! 

det er dejligt når ens omsætning stiger, og ikke kan falde. 

Jeg har det der heder den mobile Cykelmekaniker, hvor jeg arbejder med forskælige store arbejdspladser i KBH, og hjælper mindre firmaer med at skabe en grøn cykelprofil både til gavn for personalet, og miljøet. 

Jeg går ind og coacher i hvordan man får indført cyklen, og motiveret de ansatte til at cykle hver dag, og ikke kun når solen skinner og kampagnen "Vi Cykler Til Arbejde" er i gang. 

Og nu går det kun fremad, min næst største kunde "Danmarks Radio" Er det fedeste sted jeg kunne komme ind og tilbyde mine ydelser, flere og flere folk vælger at gøre brug af cykelreparationer, og eftersyn på arbejdspladsen. Jeg er der tirsdag og torsdag, og i denne uge har solen vist hvad den duer til, så det gjorde at der var KNALD på... De er virkelig flinke og man får mødt mange spændende mennesker, som altid er godt for ens foreting:D

Jeg ville bare dele det med jer og høre hvordan det går med jeres forretninger , og om vejret har en indflydelse på omsætningen. 

Ha en fantastisk aften

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:29

Tillykke Big Smile

Det er rart at høre, at det går godt for dig, i disse her krisetider.

Jeg håber din success fortsætter. Smile

PS.: Jeg prøvede på at besøge din hjemmeside ved at følge linken i din profil: http://thebikeshop.dk men den giver en fejlmeddelelse?

Kommer snart...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:33

Hej Jakub,

Stort tillykke med det, det er dejligt der er fremgang. Bliv ved med at holde fast i det! Forretningsmæssigt håber jeg på en sommer med rigtig lortevejr :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:35

Tak.. Ja, vi cykelhandler kan ikke se krise tider, Jeg blev i marts "opkøbt" af en cykelbutik hvor vi var 6 mekaniker på, og stadig ikke noget at lave alle rep... men korrekt .. alt det der kommune-budget-halløj, har sat min aftale med KK på hold.. 

Men man har sådan en indre fornemmelse af at ens ide er ved at komme i live... der er så fedt :D

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:36

Hvorfor dog lortetvejr ?? Sælger du regntøj :D

Jeg læste sidst på dmi at vejret har en indflydelse på omsætningen på 80 % af danske virksomheder :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Hej Jakun

Rigtig rart at høre positive indlæg her på Amino, og så med den begejstring, som du viser her i tråden.

Håber du får mere medvind Wink

Hilsen

Tonny

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:40

Næ men jeg tjener ikke mange penge når folk laller rundt på stranden, de skal ind foran computeren :-). Der har vejret en indflydelse.

Hvordan klare du egentlig det med lapninger? Skal du overholde nogle regler når du gør det udendørs?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:41

Tilykke!!!Big Smile Altid dejligt at høre når nogen har fået succes!Yes

Keep up the good work.

bedste hilsner,

Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41

Fedt at høre det går godt , jeg håber på du får endnu mere fremgangSmile

jeg

Jakub Slusarek:

JA! 

Jeg ville bare dele det med jer og høre hvordan det går med jeres forretninger , og om vejret har en indflydelse på omsætningen. 

Ha en fantastisk aften

Min forretning går også frem ad , så meget fremad at jeg ikke kan nå at poste det samme antal indlæg på amino.dk hver dag med jeg er også ved at kommer længere i min iværksættere proces nu , som rigtige tog fart sidste år efter nogle gode amio.dk råd Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:42

hjemesiden er i gang med at blive lavet... da tideliger udbyder og mig kom op og skændes.. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)