JA! det er dejligt når ens omsætning stiger, og ikke kan falde. Jeg har det der heder den mobile Cykelmekaniker, hvor jeg arbejder med forskælige store arbejdspladser i KBH, og hjælper mindre firmaer med at skabe en grøn cykelprofil både til gavn for personalet, og miljøet. Jeg går ind og coacher i hvordan man får indført cyklen, og motiveret de ansatte til at cykle hver dag, og ikke kun når solen skinner og kampagnen "Vi Cykler Til Arbejde" er i gang. Og nu går det kun fremad, min næst største kunde "Danmarks Radio" Er det fedeste sted jeg kunne komme ind og tilbyde mine ydelser, flere og flere folk vælger at gøre brug af cykelreparationer, og eftersyn på arbejdspladsen. Jeg er der tirsdag og torsdag, og i denne uge har solen vist hvad den duer til, så det gjorde at der var KNALD på... De er virkelig flinke og man får mødt mange spændende mennesker, som altid er godt for ens foreting:D Jeg ville bare dele det med jer og høre hvordan det går med jeres forretninger , og om vejret har en indflydelse på omsætningen. Ha en fantastisk aften |
Tillykke
Det er rart at høre, at det går godt for dig, i disse her krisetider.
Jeg håber din success fortsætter.
PS.: Jeg prøvede på at besøge din hjemmeside ved at følge linken i din profil: http://thebikeshop.dk men den giver en fejlmeddelelse?