Lol..mig tøsedreng? haha Dig eller nogle der vil holde mig ansvarlige for mine yttringer, kan bare skrive en PB til mig. Tingene kan klares på 2 måder: 1. Hvis der er noget juridisk i det, så sender man navn og adresse på den advokat der håndterer sagen, så tager jeg den derfra. 2. Hvis der er nogen der vil lege på andre måder - uden om retssamfundets regler /som du skriver - så skriver man også bare, så aftaler man tid og sted i København. I FEAR NOTHING! Du tillægger mine yttringer en mening som jeg ikke har angivet, så du kan ikke tages seriøst. Men ja - hvis man foretager en handling - uanset hvilken - så må man tage konsekvensen og straffen. Eksempel - hvis jeg f.eks. havde en datter der var blevet voldtaget eller en søn der var blevet misbrugt af en præst - så ville konsekvensen være for dem, at de ikke ville have et rart liv. Eksempel - Generer du min mor i min tilstedeværelse - så får man tæsk. Om du kan lide det eller ej, er mig uvedkomment, jeg står ved ALT jeg skriver. |
Jesper:
Jesper:Pia Kjærsgaard må finde sig i at blive tegnet i Politiken som en bændelorm der kommer ud af røven på en ræv, Flemming "Fadbamse" Knudsen må finde sig i at blive tegnet med McDonalds slips og Gølpølser i lommen, Andes Fogh som hulemand. Jeg må finde mig i tåbelige indlæg på Amino og muslimer må finde sig i tegninger.
En verden, hvor man håner den ene og den anden (ikke fordi, at jeg er tilhænger af Pia K., Anders Fogh osv. - tværtimod), er ikke en god verden. I stedet for at sigte mod at "Du skal finde dig i ditten og datten", ville det være ti milliarder gange bedre at sigte mod en verden med respekt for hinanden.
Synes du ikke, at det kunne være en bedre idé?
Bliv gratis medlem