Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis biryani til Dig.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg ved få brikkerne lidt på plads.

Jeg forsøger starte med Biryani udbringning til private of hverv om fredagen.

Bor du på østerbro,Hellerup,Gentofte,Nørrebro,valby,frederiksberg Nord vest og vil have Biryani om fredagen, Har du nu mulighed for spise din først biryano gratis. Hvis du er tilfreds, leverer vi det til det hver fredag.

Pm mig og bliv skrevet op til gratisk biryani..(kun seriøs henvendelser)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er prisen for biryani?
Og ville du være interesseret i at levere til amager - hvis vi fx bestiller 20-50 portioner? (bor på kollegie, så prisen er helt sikkert vigtig, men mange ville være interesseret i det er jeg sikker på)

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hihi jeg blev nød til at google mig til hvad en Biryani er :S

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :
hihi jeg blev nød til at google mig til hvad en Biryani er :S

Me tooooooo :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig smagt Biryani, og er derfor ikke så vild efter at binde mig til noget, hvis det viser sig at det ikke er noget jeg kan lide (jeg er ikke kræsen, så sandsynligheden er ikke så stor :o)

Men jeg har et par spørgsmål:

  • Er det frossent eller lige til at spise?
  • Hvad kommer det til at koste?
  • Hvad tid på dagen vil du levere?

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederiksværk, Vig, Slagelse
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide ;)

Jeg har ikke smagt hans biryani / briyani..Men har smagt min mors og dem, som bliver lavet i Indien. Det er lækkert indisk mad, skal helst nydes varmt. Ris blandet med masse grøntsager og så med kylling enten kalv eller lam som hoved ingrediens.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Hedegaard:

Emil :
hihi jeg blev nød til at google mig til hvad en Biryani er :S

Me tooooooo :-)

 

Ditto.... Men så blev jeg også sulten... En skam man ikke bor på Østerbro :)

 

Men bortset fra det er pointen vel (for vores biryani-ven), at det nok ville være en god idé, at gøre opmærksom på hvad pokker biryani er - vi er danskere, hvis der ikke indgår ord som "sovs", "kartofler" eller "bøf" i sætningen er vi lidt lost :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner nu tager i Jer lidt sammen. Et hvert barn ved da hvad baryani er for noget.

Det undre mig, hvis nogen bor i København og spørger hvad biryani er for noget..Næsten alle Pizzaria i kbh sælger Biryani.

 

Biryani er en indisk/pakistan ret som er verdens kendt...(Siger man ihvertfald...men det lader ikke til være sandt heeh)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

helpme:

Venner nu tager i Jer lidt sammen. Et hvert barn ved da hvad baryani er for noget.

Det undre mig, hvis nogen bor i København og spørger hvad biryani er for noget..Næsten alle Pizzaria i kbh sælger Biryani.

 

Biryani er en indisk/pakistan ret som er verdens kendt...(Siger man ihvertfald...men det lader ikke til være sandt heeh)

Nu ved jeg godt hvad en Biryani er og det hænger nok sammen med at jeg de sidste 4 måneder har været på forretningseventyr i Sydindien.

Men jeg kan ikke huske nogensinde at have set Biryani hos et pizzaria i Danmark, er det bare mig?

Hvad koster en sådan Fredags Frokostordning? Jeg går ikke ud fra du kan konkurrere med priserne herStick out tongue

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nis Rønlund Jensen:
Men jeg kan ikke huske nogensinde at have set Biryani hos et pizzaria i Danmark, er det bare mig?

Nej og heldigvis, for den specialitet skal laves af folk med "kærlighed" til varen. Personligt ville jeg aldrig købe indisk/pakistansk mad i et pizzaria Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)