Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPILLE HALLER

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som ved , hvordan det gå med spillehal branchen ?

Med venlig hilsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:29

Spillehaller er en glimrende forretning for nogen der selv har "ekstra" penge som de super gerne vil betale skat af - så spiller man dem bare op hos sig selv;p

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 11:57

Spillebranchen er på vej op igen.

Den har lige haft en tørke periode, men ser ud til at den nu er på vej fremad.

Har selv en i Aalborg til salg :-) pga. helbred og vi har aldrig selv arbejdet der, samt at vores daglige leder trænger lidt til luftforandring.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 12:21

Jeg tænkt mere på indtjæningsmæssige.cost/benefit .kan det betale sig og brug tid og penge ? hvad stor er investering osv. tak for hjælpen

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:49

Kommer jo an på hvordan du vil starte de4n, vil du selv eje maskinerne eller skal der en  udbyder med ind.

Jeg anbefaler klart at tage en udbyder med i spil. at starte en ny hal kan nemt løbe op i 0,5 mio. før den kører godt, da der skal lønninger, husleje, el og lign. til og kunderne skal først lærer din biks at kende.

Du kan også købe en igang værende hal, her skal du se på hvor længe den har eksisteret.

Om det kan betale sig kommer jo an på om du kun vil have den som en investering og bemande den fuldt ud, eller om du selv vil arbejde der i. Her vil jeg anbefale du selv er der.

en god spillehal koster fra 600.000 til 3. mio. og så er du ikke selv ejer af maskinerne.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 15:11

tak for input Golfhouse.Jeg tænkte mere på .....hvis jeg har lokale + får udbyder af maskiner+ passer butiken selv med 1eller 2 hjælper.Hvad er så  i min lomme. lad sige omsætning ligger på 3000 kr / dag

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:27

3000 kr pr. dag er da ikke meget :)

Jeg arbejdede på en tank station i Herning, hvor de havde en spillehal. Der sad de faste kunder 5 - 6 timer om dagen, plus de løse.. Her blev der omsat for mindst 15000 kr om dagen, og i weekenderne var det endnu højre :)

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 15:34

Tak for Mark. det var mere til cost benefit .Hvad er i min lomme hvis omsætning er 3000, lad os sige jeg skal betale husleje på 5000 incl. alt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)