Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til Webshoppen! Hvad syntes du?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle Aminoer Big Smile

Jeg har siddet med webshoppen nu, ja i mange timer og hvis der nogle som havde lyst til at komme med noget konstruktiv kritik, som i er bedst til.

Det skal dog lige nævnes at der ingen tekst eller i hvertfald meget lidt til indholdet på siden og der er stadig også nogle engelske ord rundt omkring.

Halv Pris

Kritikken må gerne blive baseret på forslag til design / idéer eller lign.

Mvh Casper Birch Buchberg 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:45

holdakæft det ser godt ud... de sekunder den loadede tænkte jeg at det er endnu en dårlig hjemmelavet hjemmeside, pga navnet... men det ser genialt ud :D

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 22:49

Ser godt ud!

Hvis det var mig, havde jeg nok valgt at runde hjørnerne af, og rydde op i "members"/"login" feltet. Så det blev mere harmonisk! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Enkelt og godt. Men der er et problem med priserne. Ser ud som om alt koster 9,95...

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 22:54

Tak for rosen :) 

Iryna - Sådan som jeg opfanger må det da være en god ting, hvis det ikke er det tekniske den er gal med Big Smile Nu hvor hjemmesiden er baseret på lave priser. 

Mvh Casper B. Buchberg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

det vil sige at du sælger et headset med mikrofon og en mini helikopter til 9,95? Ok, jeg troede at det var en fejl, men så må du se bort fra min kommentar :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 23:10

Nu er jeg ikke helt med? Hvor får du de priser fra? Screenshot ? Surprise

Eller er det fragten du hentyder til?

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:18

Jeg synes det ser godt ud, det virker meget prof med det enkle design.

Du skriver selv at der ingen tekst er så det kommer der vel?

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 23:52

Hej Kagetrunten

Det gør der, men det skal jo lige skrives først Cool Men tusind tak for rosen, det gør det lidt lettere at komme videre!

Mvh Capser Birch Buchberg

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper 

Sorry at være den første til at smide lidt malurt i bægeret :)

Overordnet synes jeg designet er fint, men der er store issues med det - eller det har jeg i hvert faldt - set med fokus på konverteringsoptimering

Dit skiftende front billede - er alt - alt - alt for stort. Mange tror at det visuelle er det vigtigste, men faktisk er sikkerheden for at man er havnet det rigtige sted endnu meget mere vigtig.

Når jeg ser på siden, er jeg faktisk meget i tvivl om hvad det er... Man skulle tro i solgte 2 varer, iphone doc, og headset. 

Hvis man er heldig og går længere ned kan man godt finde flere varer, men fanger du ikke dine besøgende med en fornuftig visuel forklaring på formålet med dit website - er de lost. 

en anden ting er menuen - den udnytter du langt fra optimalt. De få der ville søge til menuen i mangel på andet (grundet dit kæmpe billede) - finder - INTET der fortæller dem hvad de kan forvente du sælger - og NEJ "alle varer" er ikke en dækkende betegnelse. 

Hvert klik er kostbart, og skuffer du efter 1 klik, taber du med sikkerhed salget. Så hvorfor ikke bare lave menuen om, så den indeholder nogle fornuftige grupperinger af dine varer, der passer til dine besøgendes behov og ønsker?

ud over det - alt held med det fremover :)

-Karsten

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)