Hej Casper
Sorry at være den første til at smide lidt malurt i bægeret :)
Overordnet synes jeg designet er fint, men der er store issues med det - eller det har jeg i hvert faldt - set med fokus på konverteringsoptimering.
Dit skiftende front billede - er alt - alt - alt for stort. Mange tror at det visuelle er det vigtigste, men faktisk er sikkerheden for at man er havnet det rigtige sted endnu meget mere vigtig.
Når jeg ser på siden, er jeg faktisk meget i tvivl om hvad det er... Man skulle tro i solgte 2 varer, iphone doc, og headset.
Hvis man er heldig og går længere ned kan man godt finde flere varer, men fanger du ikke dine besøgende med en fornuftig visuel forklaring på formålet med dit website - er de lost.
en anden ting er menuen - den udnytter du langt fra optimalt. De få der ville søge til menuen i mangel på andet (grundet dit kæmpe billede) - finder - INTET der fortæller dem hvad de kan forvente du sælger - og NEJ "alle varer" er ikke en dækkende betegnelse.
Hvert klik er kostbart, og skuffer du efter 1 klik, taber du med sikkerhed salget. Så hvorfor ikke bare lave menuen om, så den indeholder nogle fornuftige grupperinger af dine varer, der passer til dine besøgendes behov og ønsker?
ud over det - alt held med det fremover :)
-Karsten