Nu ligger landet sådan at jeg aldrig har handlet på nettet gennem en udenlandsk løsning, så jeg ved ikke hvad der er normalt og unormalt for en udenlandsk webshop, så der må jeg desværre skuffe dig og sige at ikke kan udtale mig omkring det. Men men men, hvis jeg handler på nettet, så ville jeg personligt have det bedre ved at det hele kørte gennem dankort og intet paypal. Jeg så desuden her den anden dag i programmet "Basta", at en mand havde oprettet en midlertidig webshop, og taget imod betalinger via. paypal og senere hen lukket firmaet ned, hvor han havde "svindlet" de folk der havde købt ting hos ham. Men det er jo bare min mening, og i har fuldstændig lov til at have jeres! :-) |
Hvis der ikke står nogen penge på din bankkonto, eller hvis du har lukket din bank konto og er skredet fra alting så kan PBS heller ikke gøre alverden.
Du argumenterer for at du kun vil betale med dankort = du vil ikke handle på udenlandske sider. Så hold den ved det i stedet for at argumentere imod paypal.
Bliv gratis medlem