Come on... Martin opfordre bare alle til at tænke sig en ekstra gang om, inden de sender penge til en sælger, eller inden sælger sender varerne til køber...
Med alt den svindel, som der foregår, så er det vel logisk nok...
Og han siger det vel kun fordi, der må have været nogle episoder på det sidste, som er endt helt skidt...
Der har været tilfælde fornyligt med folk der køber varer og ikke betaler for dem. Og dertil også nogle stykker med arbejde der er udført og som aldrig bliver betalt.
Min pointe er, at mange iværksættere lægger hovedet under armen, bare fordi en eller anden bruger på Amino vil handle med dem. Gud og hver mand kan blive bruger på Amino og det er derfor ingen garanti for betaling.
Så mit budskab er blot, at man skal tænke sig om og ikke stole på hinanden, bare fordi man har et Amino brugernavn.
Ok, så var det altså dit webdesign, han sendte til mig. Det så flot ud, og så meget desto mere seriøs fremstod han jo også i mine øjne. Jeg kan faktisk tvivle på, om vedkommende overhovedet er den samme person som på billedet?
Han udviser jo helt klart nogle psykopatiske træk, bl.a. også i de mails han har skrevet til mig: "Hold kæft, dét er et godt tilbud - så slår jeg til", velvidende at han aldrig havde tænkt sig at betale. Det er virkelig sølle! Komplet mangel på klasse!
Her sad jeg og læste tråden, og så bliver man jo nysgerrig efter, hvem der dog svindler .... og da i jo ikke må nævne navne, så er det alligevel til af udlede ved lidt granskning af jeres profiler .
Jeg vil så her gøre lidt reklame for et teaterstykke, som jeg så som barn - stykket hedder Folk og Røvere i Kardemommeby. Stykket er super sjovt og handler om de 3 røvere kasper og Jesper og jonathan.
Rigtig mange amino hilsner
Reno R. Jensen
RiderShop- Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser
Reno -> Jeg vil lige pointere, at jeg ikke kalder nogen for svindler. Jeg nikkede blot kendende til den periodiske manglende mail-korrespondance, og vidste at pågældende havde været i TT's netværk.
Jeg skal ikke kunne sige hvad der har udløst den situation som TT desværre er havnet i, men jeg går ud fra det går i orden - og at jeg ikke har noget at bekymre mig om. :)
Men altså, det er jo bare generelt. Den hyggelige tone der for det meste kendetegner seriøse indlæg her på Amino, kan jo hurtigt udvikle sig til, at man går på kompromis med de forretningsmetoder man normalt bruger. Dét skal man passe på med.
Ville det ikke være en god ting hvis man ikke kunne være anonym på amino?
Det ville gøre Amino langt mere troværdig i fald alle havde fuldt navn og adresse på sin profil. De mange anonyme ville sikkert falde fra - men hvad gør det?