Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs råd, stopper al internet-handel

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

TT -> Ja, det var det jeg så, og lagde to og to sammen. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Come on... Martin opfordre bare alle til at tænke sig en ekstra gang om, inden de sender penge til en sælger, eller inden sælger sender varerne til køber...

Med alt den svindel, som der foregår, så er det vel logisk nok...

Og han siger det vel kun fordi, der må have været nogle episoder på det sidste, som er endt helt skidt...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:52

Kim Bang:

TT -> Ja, det var det jeg så, og lagde to og to sammen. :)

Aah, på dén måde! Har du lavet design til hans kommende website, eller?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der har været tilfælde fornyligt med folk der køber varer og ikke betaler for dem.
Og dertil også nogle stykker med arbejde der er udført og som aldrig bliver betalt.

Min pointe er, at mange iværksættere lægger hovedet under armen, bare fordi en eller anden bruger på Amino vil handle med dem.
Gud og hver mand kan blive bruger på Amino og det er derfor ingen garanti for betaling.

Så mit budskab er blot, at man skal tænke sig om og ikke stole på hinanden, bare fordi man har et Amino brugernavn.

Så brug Google og din sunde fornuft.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

TT -> Ja, det har jeg.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 16:43

Hej.

Er indlægget bare en joke?

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:47

Kim Bang:

TT -> Ja, det har jeg.

Ok, så var det altså dit webdesign, han sendte til mig. Det så flot ud, og så meget desto mere seriøs fremstod han jo også i mine øjne. Jeg kan faktisk tvivle på, om vedkommende overhovedet er den samme person som på billedet?

Han udviser jo helt klart nogle psykopatiske træk, bl.a. også i de mails han har skrevet til mig: "Hold kæft, dét er et godt tilbud - så slår jeg til", velvidende at han aldrig havde tænkt sig at betale. Det er virkelig sølle! Komplet mangel på klasse!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 17:02

Hej Kim og Thomas

Her sad jeg og læste tråden, og så bliver man jo nysgerrig efter, hvem der dog svindler .... og da i jo ikke må nævne navne, så er det alligevel til af udlede ved lidt granskning af jeres profiler Yes.

Jeg vil så her gøre lidt reklame for et teaterstykke, som jeg så som barn - stykket hedder Folk og Røvere i Kardemommeby. Stykket  er super sjovt og handler om de 3 røvere kasper og Jesper og jonathan.

Rigtig mange amino hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Reno -> Jeg vil lige pointere, at jeg ikke kalder nogen for svindler. Jeg nikkede blot kendende til den periodiske manglende mail-korrespondance, og vidste at pågældende havde været i TT's netværk.

Jeg skal ikke kunne sige hvad der har udløst den situation som TT desværre er havnet i, men jeg går ud fra det går i orden - og at jeg ikke har noget at bekymre mig om. :)

Men altså, det er jo bare generelt. Den hyggelige tone der for det meste kendetegner seriøse indlæg her på Amino, kan jo hurtigt udvikle sig til, at man går på kompromis med de forretningsmetoder man normalt bruger. Dét skal man passe på med.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:01

Martin Thorborg:
Gud og hver mand kan blive bruger på Amino...

Ville det ikke være en god ting hvis man ikke kunne være anonym på amino?

Det ville gøre Amino langt mere troværdig i fald alle havde fuldt navn og adresse på sin profil. De mange anonyme ville sikkert falde fra - men hvad gør det?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)