Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for denne gang...

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jesper Sølund:

Kæft det er ubergay-drama-queen-tråd

Yes Agree...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:29

Jesper Sølund:

Men det er altså ikke ondt ment, syntes bare at har man brug for en pause, så tag en pause. Der ville jo ikke være andet end lign indlæg, hvis alle skrev noget lign når de tog en pause fra Amino :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32

Jesper Sølund:

Jesper Sølund:

Men det er altså ikke ondt ment, syntes bare at har man brug for en pause, så tag en pause. Der ville jo ikke være andet end lign indlæg, hvis alle skrev noget lign når de tog en pause fra Amino :-)

Ja det virker en smule som fishing-for-attention.

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel skriver intet negativt om siden, eller giver negative grunde til at han forlader den.
Han goer indirekte opmaerksom paa at han ikke vil vaere istand til at svare PB's over en kortere, maaske laengere periode.

Jeg syntes ikke at det kan kaldes opmaerksomhedssoegende eller det der er vaerre. Tvaertimod mener jeg at det er en god maade at goere opmaerksom paa at skal man have fat i manden, maa man benytte andre kanaler.

Mvh.
Kasper

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:14

Hvem vandt så?

Del af indlæg fjernet da det var anstødeligt (Moderator).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21

gweb:

Hvem vandt så?

Det er selvfølgelig meget mere professionel at være nedladende overfor andre herinde hele tiden, uden at vise sit sande ansigt. Det har jeg stor respekt for.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28

Iryna.dk:

Det er selvfølgelig meget mere professionel at være nedladende overfor andre herinde hele tiden, uden at vise sit sande ansigt. Det har jeg stor respekt for.

http://www.amino.dk/forums/t/90187.aspx

Du kan da bare læse med her, så kommer sandhederne frem på en ik helt gennemtænkt måde fra Mikkels side... 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29

gweb:

Hvem vandt så?

Du må have 5 x Star tilgode, da jeg ik har flere at give pt...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fashion-Seller:

Iryna.dk:

Du kan da bare læse med her, så kommer sandhederne frem på en ik helt gennemtænkt måde fra Mikkels side... 

Jeg har læst tråden, men det er ikke det jeg mener. Jeg bryder mig ikke om at ham gweb kommenterer på andre herinde hele tiden og det på en meget negativ måde. Jeg har bidt mærke i ham før, selvom han ikke har mod nok til at give lidt informationer om sig herinde. Jeg bryder mig ikke om det, for alle kan jo spille smart når man er anonym.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:03

Iryna.dk:

Fashion-Seller:

Iryna.dk:

Jeg har læst tråden, men det er ikke det jeg mener. Jeg bryder mig ikke om at ham gweb kommenterer på andre herinde hele tiden og det på en meget negativ måde. Jeg har bidt mærke i ham før, selvom han ikke har mod nok til at give lidt informationer om sig herinde. Jeg bryder mig ikke om det, for alle kan jo spille smart når man er anonym.

Hvis du har bidt mærke i ham, bider du så så hårdt at det gør ondt? For så vil jeg da ikke træde dig over tæerne WinkStick out tongue

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)