Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af en Amino!!!!

Side 1 ud af 19 (190 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til kort info levere jeg løsninger til en mellem stor virksomhed her i Danmark. For nogle måneder siden begyndte jeg at skrive med en Amino, og han virkede meget flink og meget nysgerrig efter hvad jeg lavede og han ville samarbejde osv. Senere hen efter jeg havde forklaret ham alt om mine leveringer og hvem jeg leverede til, begyndte han at levere det billigere. 

Vi havde aftalt at mine partnere som jeg leverede denne ydelse til, skulle han ikke tage kontakt til.. Men hvad tror i han gør? ovenikøbet mens jeg er i Berlin på en lille ferie.. Han tager selvfølgelig kontakt til dem og går mig bag ryggen og lyver for mig... Skype-Angry

Jeg er ærligtalt pisse sur!! Hvad skal jeg gøre nu? tage kontakt til mine partnere og spørge dem eller hvad?? 

Crying 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:29 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej

Sådan et firma som det du har og som laver så store odrer behøver vel íkke at spørge til råds på Amino i må vel bruge jeres advokat?

Preben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33 | Låst

Hej Thomas

Velkommen til de voksnes verden, ja undskyld udtrykket.

Men der er altså en grund til at nogen pumper en for oplysninger.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:33 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Web-siden.dk:
Sådan et firma som det du har og som laver så store odrer behøver vel íkke at spørge til råds på Amino i må vel bruge jeres advokat?

Preben, hvor får du fra at det jeg har et stort firma og vi laver store ordre? der bliver ikke nævnt nogen steder i indlægget at jeg levere store løsninger. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:35 | Låst

Kenneth:

Velkommen til de voksnes verden, ja undskyld udtrykket.

Men der er altså en grund til at nogen pumper en for oplysninger.

Jeg har jo bare lært at man ikke kan stole på nogen mere.. Troede sgu folk havde større moral

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38 | Låst

Skal vi nu ikke tage det roligt?

Måske har Preben sine oplysninger gennem andre kilder?

Der er ingen der siger, at det man skriver i en tråd skal stamme fra det indlæg som bliver skrevet af trådstarter.

Husk nu lige at du måske skal tage en slapper og ikke svare så hårdt tilbage?

Hvis alle holder en venlig tone, så bliver Amino.dk et meget bedre sted!

Hvis du svarer tilbage i samme stil, så er du ikke spor bedre selv.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Jeg undrer mig lidt over at du kalder en fra amino for et svin det er lagt fra pænt og der er siklkert 2 sider af samme sag så måske var den mest korekte løsning at du kontaktede en advokat.Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42 | Låst

Thomas De Oliveira:

Jeg har jo bare lært at man ikke kan stole på nogen mere.. Troede sgu folk havde større moral

Stjæl en tå, huk en hæl.

Hvis man ikke stjal hinandens kunder, så kunde det ikke betale sig at starte noget op. Og går man naivt ind i et samarbejde med en, så skal man sørge for at kontrakten er i orden, før at man deler ud af sine erfaringer samt kundelister, og dertil priser.

En ting du skal tænke på, er at en af grundene til at folk hjælper her, er for at markere at de har en faglig viden. Altså en form for reklame.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:43 | Låst

Yusuf:

Måske har Preben sine oplysninger gennem andre kilder?

Der er ingen der siger, at det man skriver i en tråd skal stamme fra det indlæg som bliver skrevet af trådstarter

Preben påstår jeg har et stort firma som har råd til advokat hjælp. 

Det skulle han have fra kilder? Jeg har ikke engang et CVR nummer.

Og iøvrigt hvorfor skulle jeg søge hjælp hos min advokat når der er masse dygtige og hjælpsomme Amino'er?  

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jeg ked af at høre. Lad os håbe dine kunder er glade for den service du tilbyder dem og ikke falder for ham den andens tilbud.

Hvilken Amino-bruger er det? Det ville hjælpe at vide hvem det er, så man ikke begår den samme fejl som du har gjort.

Held og lykke,

PS.: Jeg forstår ikke hvorfor I andre, der har besvaret, er så hårdt imod ham? Hvad er grunden til at I, istedet for at hjælpe, nedgør ham?

Kommer snart...

Side 1 ud af 19 (190 indlæg)