En del af vores kunder har gode erfaringer med Urapidflow til det formål.
|
Vi har fået udviklet en række scripts, ,der så bare kører om natten via cron. Det er lagerdatering, import af nye produkter osv.
En del af vores kunder har gode erfaringer med Urapidflow til det formål.
|
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Vi har fået udviklet en række scripts, ,der så bare kører om natten via cron. Det er lagerdatering, import af nye produkter osv.
|
Magento er meget funktionsfuld, og det afspejler sig i administrationen. Vh |
Er lidt nysgerrig nu da vi har en metode til også at optimere magento produkt import. |
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com
Noget du vil dele med os? :)
|
Kører I alle sammen med gratis-udgaven, eller er der nogen af jer der bruger den betalte udgave? |
Jeg har arbejdet med et par stykker der stod mellem valget af enterprise og community udgaven. Det var før den tredje udgave kom som hedder professional. De største fordele jeg ser ved Enterprise modellen er: - SLA - CMS-editoren (Den halter meget i community udgaven, og mig bekendt findes der desværre ingen extensions der kan løfte den opgave ) - Staging miljø. (en enorm forskel at du kan udrulle dine ting når du er klar, så brugerne ikke sidder og oplever du ændrer hele tiden, eller skal sidde om natten og udvikle på din løsning)
|
Magento Enterprise koster $12.990, svarende til over 80.000 danske kroner. Selv Dandomains shopserver koster, med alle moduler, kun 30.000 kroner årligt :) Jeg forstår godt at folk gerne vil prøve at nøjes med gratis versionen. Man kan trods alt eksperimentere en del, med de 75.000 man sparer. Jeg synes dog at enterprise edition ser rigtig god ud. |
Når nu vi er ved ting der er irriterende ved magento. Når jeg laver dagligt drift, behandler ordre m.m., så skal jeg sidde og skifte mellem forskellige browsere....det er fandme latterligt :) Når jeg skal behandle ordre virker IE ikke, men det gør chrome. Men igen, der er så meget jeg ikke forstår :) |
Et konkret eksempel: Shopserver: 30.000 til hovedsitet. Så har denne virksomhed en lidt mindre nicheshop der også drives fra samme selskab. Den er ikke helt så stor så den trækker en shopserver, men har alligevel en del moduler. Den koster knap 20.000 om året. Dertil har virksomheden en "testshop" hvor alt udviklingen foregår i, den tager dandomain heldigvis kun 200 kroner for om måneden så det er 2400. Alt i alt: ca 55.000. |